Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 6 dager siden
O1796LBlarsb
Magisk

Fantastiske quider som var så lettlivet og hadde så fin tone med oss alle!god innføring og sikkerhet

Anmeldt 1 uke siden
W535LZlindam

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

En actionfylt opplevelse med naturen som scene. 2 flotte kunnskapsrike guider som tok tok oss gjennom juvet på en betryggendet måte. Anbefales

Takk, Plingelingen
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Kjempefin dag i Villmarksleiren med en veldig flink guide. Alle i gruppa- fra 5 år og opp- storkoste seg med zipline,øksekast og bueskyting! Anbefales

Takk, MBB-turist
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig flott raftingtur. Bra med action, men likevel veldig trygt. Veldig flinke og trivelige turledere. Vi tar denne turen en gang i året! Anbefales!

Takk, 669j_rns
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Lite vann i Driva men det gjorde turen enda mer spennende. Flinke guider og normalturen anbefales din familie med tenåringer. Veldig gøy.

Takk, AnitaH1179
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hyggelige guider. Savnet advarsel om veldig lav vannstand og hvordan det påvirket opplevelsen. Kunne kanskje lagt til rette for en måte å tatt bilder i og med at alt blir lagt igjen fra gjestenes side.

Takk, 870andersj