Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
O1796LBlarsb

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi var på familierafting, juving, zipline park og tvekamp i villmarksleiren. Dere har fantastiske guider, som motiverer og sjarmerer alle fra 7 år til mormor på 53. Vi har hatt ei fantastisk og uforglemmelig helg
Kan ikke velge en på hvem som var med, vi var fire søsken med partnere og barn, så aldersspennet var fra 10 mnd til 54 år

Takk, 69audb
Anmeldt 7. august 2021

Stor opplevelse, med tendenser til kiling i magen. Kompetente og hyggelige guider gjorde en flott jobb. Det opplevdes gjennomtenkt og sikkert, selvom det åpenbart har ett element av fare med seg. Vi var slitne etter turen, men det skal man være. Deltagelse forutsetter alminnelig god form og svømmeferdighet. Samt at man takler å havne i elva, som er i mye bevegelse. Vi raftet i kajakk. Som kanskje gir ennå mer "trøkk". Oppsummert: Artig!

Takk, arneivarm2020
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

En actionfylt opplevelse med naturen som scene. 2 flotte kunnskapsrike guider som tok tok oss gjennom juvet på en betryggendet måte. Anbefales

Takk, Plingelingen
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Kjempefin dag i Villmarksleiren med en veldig flink guide. Alle i gruppa- fra 5 år og opp- storkoste seg med zipline,øksekast og bueskyting! Anbefales

Takk, MBB-turist
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig flott raftingtur. Bra med action, men likevel veldig trygt. Veldig flinke og trivelige turledere. Vi tar denne turen en gang i året! Anbefales!

Takk, 669j_rns