Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Lars B
Beijing, Kina
Drømmedag på rafting i Driva

Drømmetur i utrolig fine omgivelser. Morsomme stryk, magiske øyeblikk i rolige områder, med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
O1796LBlarsb

Anmeldt 13. august 2021

Dette var mitt andre besøk til zipline-parken, og denne gangen hadde jeg med hele familien (8, 14, 16 og 49 år). Og samtlige hadde en flott opplevelse. Absolutt en aktivitet som treffer alle aldersgrupper.
De siste zipturene er klart de beste, og gir best "naturopplevelse". Det er derfor veldig kjekt at man får ta den beste og lengste zipen to ganger.
Vi har to i vår familie som synes store høyder kan være litt utfordrende, men alle kom seg fint gjennom alt. Det er kun en line der du må klatre litt opp i et tre for å kunne koble deg på, mens de øvrige plattformene er så og si "på bakken". Det blir derfor litt kribling i magen på denne ene høye plattformen, men det er jo derfor man vil delta på slike aktiviteter ;)

Takk, P644WCvivianr
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Gøy med rafting. Guiden var god til å skape stemning underveis med ulike leker. Neste år normalturen med nye utfordringer.

Takk, thomaswagle
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

For en fin dag vi hadde på rafting med Opplev Oppdal i dag. Vi tok familieturen som var akkurat passe for mor og datter. Dyktig og sterk instruktør. Bra utstyr.

Takk, lenaaraldsen
Anmeldt 9. august 2021

Ble møtt av blide og service innstilt ansatte.
Tydelige i kommunikasjon, ga gode forklaringer og kommandoer.
U.t tok kontakt på sent kvelden før på mail for å høre om de ulike turene da min datter på 12 skulle være med, rask respons og booking.
Fin og bra opplevelse.
Datter kunne tenkt seg mer «lek» i vann i de rolige partiene, men forstår at dette er avhengig av vannstand og hvem andre man deler båt med - om de også er mer på og lekne. Hun var utrolig fornøyd med så mange ulike stryk.

Takk, 909karolinej
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi var på familierafting, juving, zipline park og tvekamp i villmarksleiren. Dere har fantastiske guider, som motiverer og sjarmerer alle fra 7 år til mormor på 53. Vi har hatt ei fantastisk og uforglemmelig helg
Kan ikke velge en på hvem som var med, vi var fire søsken med partnere og barn, så aldersspennet var fra 10 mnd til 54 år

Takk, 69audb