Fantastisk opplevelse

Samtlige storkoste seg. Kule instruktører og heftig opplevelse. Følte oss trygge gjennom hele turen.

Anmeldt 3 dager siden
988sofieb
Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 12. august 2022
Lars B
Beijing, Kina

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Strykene, surfinga og hopp fra klippe var toppers. Artig å få prøve f.eks. velt av båt selv om det var fremprovosert. Det er både nyttig og lærerikt.
Meget dyktig guide og følgesmann.

Takk, 695mereter
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Flinke guider! Det var en luftig og innholdsrik opplevelse som vi kommer til å huske lenge. Passer for alle, siden det er fler valg på høyder ol.

Takk, 830elinek
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Et skikkelig kick av en opplevelse. Super trivelig guide, spektakulær natur og rene drakter.
Takk for oss:)

Takk, ChristinaV178
Anmeldt 17. august 2021

Kjempefin opplevelse for hele familien! Guiden var veldig flink til å skape stemning, og barne våre (5, 8 og 10 år) syntes turen var helt topp!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, magnusv2020
Anmeldt 13. august 2021

Dette var mitt andre besøk til zipline-parken, og denne gangen hadde jeg med hele familien (8, 14, 16 og 49 år). Og samtlige hadde en flott opplevelse. Absolutt en aktivitet som treffer alle aldersgrupper.
De siste zipturene er klart de beste, og gir best "naturopplevelse". Det er derfor veldig kjekt at man får ta den beste og lengste zipen to ganger.
Vi har to i vår familie som synes store høyder kan være litt utfordrende, men alle kom seg fint gjennom alt. Det er kun en line der du må klatre litt opp i et tre for å kunne koble deg på, mens de øvrige plattformene er så og si "på bakken". Det blir derfor litt kribling i magen på denne ene høye plattformen, men det er jo derfor man vil delta på slike aktiviteter ;)

Takk, P644WCvivianr