Fantastisk opplevelse

Samtlige storkoste seg. Kule instruktører og heftig opplevelse. Følte oss trygge gjennom hele turen.

Anmeldt i går
988sofieb
Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 12. august 2022
Lars B
Beijing, Kina

Anmeldt 7. september 2021

det var veldig artig. guidene var flinke og profesjonelle. kan være kjekt å ta med seg skifteklær. <3

Takk, krissibassen
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Utmerket guide! Luftig og spennende opplevelse i flott natur både for de på 10, 13 og oss voksne :-)

Dato for opplevelse: september 2021
Takk, StianTandberg
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Strykene, surfinga og hopp fra klippe var toppers. Artig å få prøve f.eks. velt av båt selv om det var fremprovosert. Det er både nyttig og lærerikt.
Meget dyktig guide og følgesmann.

Takk, 695mereter
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Flinke guider! Det var en luftig og innholdsrik opplevelse som vi kommer til å huske lenge. Passer for alle, siden det er fler valg på høyder ol.

Takk, 830elinek
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Et skikkelig kick av en opplevelse. Super trivelig guide, spektakulær natur og rene drakter.
Takk for oss:)

Takk, ChristinaV178