Fantastisk opplevelse

Samtlige storkoste seg. Kule instruktører og heftig opplevelse. Følte oss trygge gjennom hele turen.

Anmeldt 5 dager siden
988sofieb
Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 12. august 2022
Lars B
Beijing, Kina

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Utrolig fin tur, med flinke guider og god organisering. Vi følte oss trygge og godt ivaretatt. Anbefales!

Takk, Olabadola90
Anmeldt 7. september 2021

Flinke guider som var bar på å instruere gruppen i båten. Festlig og spennende med stryk og hopping fra klippe!!!!!!!!!

Takk, camillaohm
Anmeldt 7. september 2021

det var veldig artig. guidene var flinke og profesjonelle. kan være kjekt å ta med seg skifteklær. <3

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, krissibassen
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Utmerket guide! Luftig og spennende opplevelse i flott natur både for de på 10, 13 og oss voksne :-)

Takk, StianTandberg
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Strykene, surfinga og hopp fra klippe var toppers. Artig å få prøve f.eks. velt av båt selv om det var fremprovosert. Det er både nyttig og lærerikt.
Meget dyktig guide og følgesmann.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 695mereter