Fantastisk opplevelse

Samtlige storkoste seg. Kule instruktører og heftig opplevelse. Følte oss trygge gjennom hele turen.

Anmeldt 3 dager siden
988sofieb
Kjempebra.

Veldig morsom opplevelse med en veldig dyktig og hyggelig guide (Johannes). Sikkerheten var godt... les mer

Anmeldt 12. august 2022
Lars B
Beijing, Kina

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde en super tur med perfekt balanse mellom trygt og spennende. Ingen av oss hadde sett for oss å verken bade eller hoppe fra klippe, men det ble helt selvfølgelig underveis, selv i september, og det kan absolutt anbefales. Stort pluss for en veldig hyggelig guide som var skikkelig flink med 8-åringen vår. Vi kommer tilbake!

Takk, P4476BLkristinh
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Utrolig fin tur, med flinke guider og god organisering. Vi følte oss trygge og godt ivaretatt. Anbefales!

Takk, Olabadola90
Anmeldt 7. september 2021

Flinke guider som var bar på å instruere gruppen i båten. Festlig og spennende med stryk og hopping fra klippe!!!!!!!!!

Takk, camillaohm
Anmeldt 7. september 2021

det var veldig artig. guidene var flinke og profesjonelle. kan være kjekt å ta med seg skifteklær. <3

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, krissibassen
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Utmerket guide! Luftig og spennende opplevelse i flott natur både for de på 10, 13 og oss voksne :-)

Takk, StianTandberg