Fantastisk opplegg

Vi hadde en kjempebra dag sammen med Opplev Oppdal! Vi var en gjeng kolleger på tur og Opplev... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Marie B
Action!

Vi var fem kollegaer som dro på rafting sammen. Vi hadde en actionfylt og gøy tur. Suksess fra... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Bente Christine G

Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Flott, trygg og tydelig guide som ledet oss gjennom en spennende løype. Litt økt puls for mor på 46, midt i blinken for ungdommene på 14. Anbefales!

Takk, Hanne L
Anmeldt 18. juli 2022 via mobile enheter

Jeg hadde med meg to ungdommer på 11 og 17 år, og ingen av oss hadde vært med på rafting før. Vi ble teamet opp med en mor og datte og en guide fra Opplev Oppdal. Samtidig kjørte en flåte med en familie på 5. Det var en del teambuildingleker i de rolige partiene. Når opptellingen var gjort hadde vi en kanotur!

Takk, Moraus84
Anmeldt 9. juli 2022 via mobile enheter

Skikkelig bra organisert av dyktige og morsomme raftingguider. Spennende raftingtur. Mye latter underveis. Anbefales.

Takk, 681gv
Anmeldt 3. juli 2022 via mobile enheter

Veldig gøy og utfordrende juving med flinke og betryggende guider. Pga. høy vannføring fikk vi dessverre ikke gjort den siste delen av løypa, men de kompenserte med flere hopp og rappellering. Turen kan virkelig anbefales! Super aktivitet for vennegjenger.

Takk, sunnivastor
Anmeldt 11. juni 2022 via mobile enheter

Overraskende friskt, mye vann, tøft å kunne velge ulike drop opp til 12m, mye vann sørget for utfordrende strømninger i ene kulpen, artig!

Dato for opplevelse: juni 2022
Takk, robertkD9146VG