“Kjempe gode kanelsnurrer!!”
Anmeldelse av Bakeriet Sprø

Bakeriet Sprø
Vurdert som nr. 1 av 1 Marked for spesialmat i Oppdal
Beskrivelse: Vi baker ferskt hver dag! Brød. Focaccia. Kanellsnurr. Smørbrød. Nykvernet kaffe. Espresso. God atmosfære. Gratis internett og masse smaksprøver!
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe gode kanelsnurrer!!
Og er ett kjempe stort pluss at dem tilbyr Ikaffe melka til oatly, noe som jeg ikke har sett siden byen i Oslo.
Stopp innom her!!

Takk, audrinas2015
ginas362, General Manager på Bakeriet Sprø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Tusen tusen takk!!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe gode bakevarer og hyggelig betjening. De har også delikatesse butikk i samme lokale. Kommer garantert til å stikke innom hvis vi er i nærheten igjen.

1  Takk, Sebastian S
ginas362, General Manager på Bakeriet Sprø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Det er sååå motiverende å få en sånn tilbakemeldinger. Tusen hjertelig takk!

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Ikke rart det er milelang kø på Sprø! De har fantastisk bakverk der, men sjarmen faller litt med mye køståing og ikke så sjarmerende muligheter for å sitte ned å nyte...

1  Takk, Hastapr
ginas362, General Manager på Bakeriet Sprø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi håper du kommer tilbake når det er litt mindre travelt enn det har vært denne sommeren!

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet her kl.13. I dag,da var de utsolgt for alt utenom kanelboller, de smurte heller ikke nye rundstykker eller lignende! De var mange på jobb,men virket ikke til å ønske å yte service til meg og en rekke andre i køen som ønsket å kjøpe både lunsj,drikke og bakst! Dro uten å kjøpe noe som helst! Virkelig skuffet, og ikke minst veldig SULTEN.

Takk, madelenewb
ginas362, General Manager på Bakeriet Sprø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei Madelene,

Vi er lei for at alt var utsolgt da du kom. Det kan skje med så mye reisende som er kommet de siste dagene. Vi produserer så mye vi kan, men også å etterprodusere sandwicher er utfordrende når vi har brukt opp brødene og rundstykkene vi bruker til å lage sandwich. Vi fikk stekt opp mer kanelsnurr i går, de siste gikk rett etter kl 15. Siden alt er dagferskt håndverk hos oss er det ikke et alternativ å "handle inn mer". Det er både heldigvis og dessverre en del av konseptet vårt å tilby de varene vi selv lager. Vi håper vi får anledningen til å tilby deg noe neste gang du kjører forbi Oppdal. Ønsker deg en fortsatt god ferie!

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Kom hit kl 15.00 tomt for alt av bakevarer.
Stedet stenger kl 18.00,dette har også skjedd tidligere vi har besøkt stedet.
Bakevarene er veldig bra,men de bør nok se litt på rutinene.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Ambulanse59

Reisende som så på Bakeriet Sprø, så også på

Har du vært i Bakeriet Sprø? Del dine erfaringer!