“Fineste bakeriet i Trøndelag på Oppdal!”
Anmeldelse av Bakeriet Sprø

Bakeriet Sprø
Vurdert som nr. 1 av 1 Marked for spesialmat i Oppdal
Beskrivelse: Vi baker ferskt hver dag! Brød. Focaccia. Kanellsnurr. Smørbrød. Nykvernet kaffe. Espresso. God atmosfære. Gratis internett og masse smaksprøver!
Anmeldt 1. august 2021

Her har den Jamaica kvinnen gjort en utrolig innsats, idag stopper alle på vegen gjennom Oppdal, De har kjempegode Steinbakte brød, langt bedre enn de store i Trondheim. Kanelknutene er jo et must. De har også en fin kafe både ute og inne. Eneste problem, i rushtiden kølapper, kan være ganske lang ventetid, men de tar det unna.

Takk, 286einara
Administranto, Owner på Bakeriet Sprø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Du verden så fin en tilbakemelding! Tusen hjertelig takk!

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeflott bakeri midt i Oppdal sentrum. Veldig greit kølappsystem som gjør det mulig å vente på sin tur til å handle ute, dette gjør at man ikke trenger stå inne i bakeriet om det er mange samlet der. Helt supert. Gode bakevarer og hyggelig betjening.

Takk, maritirens2021
Administranto, Owner på Bakeriet Sprø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe godt bakverk og koselig lokale. Vi spiste kanelbolle og skolebolle med blåbær. Det smakte helt fortreffelig. Anbefaler å stikke innom her om du er på Oppdal.

Takk, Maritadith95
Anmeldt 10. februar 2021

På Sprö får man kjöpe lokalmat og gode ferske brödvarer
Her er også et populärt mötested for kaffedrikking

Dato for besøk: februar 2021
3  Takk, jmv920
Anmeldt 7. februar 2021 via mobile enheter

Lurer virkelig på om Sprø bakeri er Norges beste bakeri - om ikke blant de beste i hvert fall! Nydelig smak på bakst, beste Cortado og andre gode kaffetyper. Attpåtil er servicen av ypperste klasse, alltid blide og hyggelige ansatte. Mitt siste besøk var lørdag 06.02.21 kl 09:00.
Spesiell hilsen til ansatte på jobn da!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, ArulCanicious
Administranto, Owner på Bakeriet Sprø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2021

Du verden for en tilbakemelding. Tusen hjertelig takk!

Reisende som så på Bakeriet Sprø, så også på

Har du vært i Bakeriet Sprø? Del dine erfaringer!