“Et must på vei mot nord!”
Anmeldelse av Smak & Behag

Smak & Behag
Vurdert som nr. 3 av 14 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Etter en lang kjøretur er det deilig å komme til denne koselige kafeen med stor utvalg på kake, sandwich og andre søtsaker!
Priser er høye, men vi akseptere det siden det er en perfekt sted å henge i sofaen og nyte sin kaffe latte. Kanelboller er veldig å anbefale.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 461annettb

Anmeldt 20. juli 2019

Masse smakfulle produkter som oster, pølser, røkte kjøtt produkter.Saft og masse annet godt. Kjøp noe og prøv på en matrett. Spennende butikk

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 812tommy
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Dette er en av de beste spesialforretningene jeg har besøkt.
Fantastisk utvalg i lokale og ikke så lokale produkter av honning, ost og kjøttvarer.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, eholst
Anmeldt 1. mars 2019 via mobile enheter

Første besøk på Smak & Behag og det var en gledelig overraskelse! Mye godt å velge mellom av diverse mat- og drikkevarer i butikken, god kaffe fra en hyggelig barista (som ga meg en ny etter at min falt i gulvet.... ups!), og trivelig atmosfære i kafeen! Ønsker meg mer glutenfrie alternativer, da :) verdt et besøk, og kommer tilbake!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, maritsn
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Viktig at alle som er, bor og besøker Oppdal, bruker dette tilbudet.
Tips:
Hannes kjøttkaker
7-korn brød
Frukt/Nøtt brød
Kanelsnurr
Og masser av andre kortreiste varer

Takk, toreh419

Har du vært i Smak & Behag? Del dine erfaringer!