“Spesialiteter i ost og kjøtt”
Anmeldelse av Smak & Behag

Smak & Behag
Vurdert som nr. 4 av 15 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 1. august 2021

Deler lokale med Sprø. Har kejmepestort utvalg av oster, her kan man velge og vrake mellom alle de gode norske ostene. I tillegg kjøtt fra lokale småprodusenter. Honning er også en spesialitet. Og mye annet.

Takk, 286einara

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god cheeseburger. Gulrotkaken smakte hjemmelaget og hadde rikelig med krem. Cappuccinoen var eksepsjonelt god. Kommer gjerne igjen

Takk, sondrebb
Anmeldt 29. februar 2020

Hadde hørt mye bra om dette stedet. Om det innfridde? Så til de grader! Spiste en nydelig sandwich-lunch før vi gikk på handlerunde i den fantastiske butikken. Betjeningen var veldig serviceinnstilt. En hyggelig dame lagde i stand et tapasfat til oss bestående av lokale oster, skinker og pølser. Det hele vakkert dandert på et brett av Oppdalskifer Lokalet bugner av lokal-mat og er en fryd for øye! Du finner også en mengde spesialøl her fra Gulating. Dette var en hyggelig happening på en torsdag.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Håvard G
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Etter en lang kjøretur er det deilig å komme til denne koselige kafeen med stor utvalg på kake, sandwich og andre søtsaker!
Priser er høye, men vi akseptere det siden det er en perfekt sted å henge i sofaen og nyte sin kaffe latte. Kanelboller er veldig å anbefale.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, 461annettb
Anmeldt 20. juli 2019

Masse smakfulle produkter som oster, pølser, røkte kjøtt produkter.Saft og masse annet godt. Kjøp noe og prøv på en matrett. Spennende butikk

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, 812tommy

Reisende som så på Smak & Behag, så også på

Har du vært i Smak & Behag? Del dine erfaringer!