FindHotelUSD 90
eDreamsUSD 89
EtripUSD 90
TripadvisorUSD 89
Anmeldt 15. juli 2019

Overnatta her på veg til Trollheimen,ok alt her følte eg. Ok betjening og reint og fint på hytta,kunne ha med hund men då måtte eg betala for extra reingjering,men ok.Fint at hunden kan få liggja inne med meg.

Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Venture393326
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Overnatting i leilighet på bakkeplan. Tenkte dette ville være et godt alternativ til hotell da vi ønsket separat soverom som vi kunne legge barn på. Men aldri mer! Dusjen lekk, rant ut vann langs veggen. Luktet mugg og innestengt. Toalettet stod og suste hele tiden. Oppholdsrommet var greit nok men her og på soverommet kunne man tydelig se at vedlikeholdet ikke står øverst på lista. Listene på vinduskarmene hang ikke sammen, finger-og fettmerker på kjøkkeninnredning. Skitten oppvaskkost. Kun NRK-kanaler. Soverommet var likevel verst!! Gammel og flekkete madrass, dyner og puter. Inngrodd støv og skitt mellom sengeplankene, og det luktet gammel, sur røyk! Tydelige merker etter vannlekkasje i vinduskarmen. Spurte jenta i resepsjonen om mulighet for puter av litt nyere dato, hun skulle sjekke og komme innom, så ble det stille derfra. Mulig hyttene er bedre, men tviler når jeg ser på den gjennomgående dårlige standarden i leiligheta.
Lite pluss for parkering rett på utsiden og bra trådløst nett.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 833veras
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Hadde en overnatting med familie.
Fikk en veldig fin leilighet med terrasse , kjøkken , bad og soverom med køyeseng. Var ute møbler så vi kunne nyte sommerkvelden ute. Hadde også med hund, veldig fint tilrettelagt for det. Kjempefornøyd med oppholdet ☀️

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, elisabeths85
Anmeldt 20. juli 2018

Stoppet her for overnatting hadde køyrt veldig langt i dag,fekk ei lita hytte som var ok,det einaste som manglar var kokekar men det gjekk bra.Plassen låg litt frå E 6 og var stille og roligplass,hadde med hund og det var ok.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Venture393326
Anmeldt 9. august 2017

Ok service, fikk stor og ren hytte som bestilt. Rolige omgivelser og ok senger. Sliten lekeplass for barna som absolutt trenger vedlikehold og oppgradering. Kunne ha skiltet noe bedre sti/vei til elven.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Bård H