Cindy Business Hotel
Trip.com
Guling Hotel(Jiujiang)
Anmeldt 27. juni 2011

• Opphold: april 2011, reiste med venner
汤汤旅行, 客户关系经理 på Cindy Business Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2011

Anmeldt 15. juni 2011

• Opphold: juni 2011
汤汤旅行, 客户关系经理 på Cindy Business Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2011

Anmeldt 30. mai 2011

• Opphold: februar 2011

Anmeldt 26. mai 2011

• Opphold: mai 2011
Anmeldt 10. mai 2011

• Opphold: april 2011
汤汤旅行, 客户关系经理 på Cindy Business Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mai 2011