Anmeldt 23. august 2016

En flott opplevelse med store rom og flott bad. God utsikt og eksotiske omgivelser.
Mat i meget bra klasse og kort vei til sentrum om man ønsker dette.
Et sted vi returnerer til hvert år på vår årlige vintertur til Sri Lanka.

Romtips: Utsikt og miljø
Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Gunnar A
MLHG-Management, General Manager på Mount Lavinia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2016

Dear Valued Guest

It is indeed delighted to take note of your genuine feedback.

The hotel always spotlight on giving the finest for its valuable guests and we hope we would have the pleasure of welcoming you back to the Mount Lavinia Hotel on your future visit.

Thank you

Anmeldt 24. mars 2016 via mobile enheter

Vi bodde på Mount Lavinia for 30 år siden og hadde gode minner fra dette hotellet. Denne gang hadde vi ned oss vår voksne sønn, og vi hadde 2 rom i 4 netter. Hotellet er fortsatt pompøst og flott, men rommene vi bodde på i 2.etasje, trenger oppgradering. Vårt rom var preget av mye fukt og lekkasje fra aircondition. Men uteområdene, service, personalet, måten og beliggenheten oppveier dårlige rom i noen grad.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, 947bentet
MLHG-Management, General Manager på Mount Lavinia Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2016

Dear Bente

It is indeed an honor to have you stay with us after a period of 30 years.
We are privileged to have been of service to you once again.

Your concerns regarding the condition of the rooms are well noted.

We are pleased that you enjoyed the services & facilities of our hotel and we hope you would visit us in the future.

Sincerely,
Group General Manager

Anmeldt 29. august 2015 via mobile enheter

Et av de beste hotellene vi bodde på ila turen vår på sri lanka.

Når vi kom fikk vi en stor suite med egen stue og soverom, og et romslig bad med stort badekar som hadde utsikt over havet og vindu som kunne åpnes.

Maten, både middag og frokost, var veldig god med godt utvalg.

Hyggelig bassengområde med live musikk på kvelden.

De negative tingene var:
-flekkete sofa på rommet
-litt dårlig service og uoppmerksomt personale.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, 28hegeg
Anmeldt 26. mars 2015

Hotellet er flott med gammel engelsk colonialstil atmosfære. Veldig god mat på frokosten som er med i prisen. Anbefaler spesielt omletten som kokken steker for deg etter ditt ønske. Hotellet har egen privat strand med lite folk. Hvis man vil bruke litt ekstra penger er fiskerestauranten på stranden fantastisk bra men har litt stive priser.

Romtips: Velg rom med direkte sjøutsikt, Noen av rommene har vel harde senger. Gi beskjed i resepsjonen få fikser de dette.
Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, RafaelGajo
Anmeldt 5. august 2014

Døråpner i hvit tropehjelm, knestrømper og kortbukser. Fasjonabel og litt slitt bygning. Heslig lukt i gangen i det ene tilbygget. Pent og romslig rom, god seng, nydelig havsutsikt. Rent og pent bad. Vi bodde her i to netter og var godt fornøyd. Meget rikholdig frokostbuffet. Personalet innenfor dørene kan gjerne øke servicegraden noe.

Dato for oppholdet: juli 2014
2  Takk, GryVeb