“Ikke gå her! ”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger før for noen år siden og alltid vært fornøyd.
Nå har de flyttet til andre lokaler og vi ville prøve de igjen. Vi ble møtt med en meget dårlig holdning og ingen interesse fra de som jobbet der, selv om det stod 4 kelnere som ikke hadde noe å gjøre.
Kommer ikke til å gå her igjen.

Vi gikk på Mandarin rett borti gaten. Veldig hyhhelige, god service og god mat der

1  Takk, 316petterk

Anmeldt 5. juni 2020

min mat opplevelse her, her er helt magisk, rask service tar vare på gjestene sine, og dem leverer alltid topp mat.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, RinoG151
Anmeldt 12. august 2019

Flott plass med meget hyggelig betjening og sjef. God mat og god service..der kelnerne tok seg god tid til en prat. Vi kommer alltid tilbake.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Einar B
Anmeldt 12. august 2019

Vi har vært på HC Andersen mange ganger, og trives veldig godt der. God mat, gode porsjoner og veldig flotte servitører

Dato for besøk: august 2019
Takk, gurobs3
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Hadde lest oss frem til at denne restauranten var god på mat og anmeldelsene fikk rett.
Fantastisk pizza og spareribs samt burger
Vi var en familie på 6 og vi betalte 420 kr inkl drikke.
Kan helt klart anbefale denne. Hyggelig service var det også.
PS. Og så er det en dansk restaurant og da måtte selvfølgelig jeg som danske spise der. :-)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, tnissen79

Reisende som så på H.C.Andersen, så også på

Sunny Beach, Burgas

Har du vært i H.C.Andersen? Del dine erfaringer!