Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Action Aquapark på
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Stort og flott badeland for store og små. Var der i høysesong. Mange mennesker der og lange køer i de største skliene. Opptil 40-40 minutter og vente. Bra med solstoler og grei matservering. Fint og bruke en dag her.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, knaxne
Action_Aquapark_SB, Manager på Action Aquapark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Dear Knutaxel,

We are really thrilled that you have enjoyed your overall day with us.
We hope will see you again!

Best regards,
Action Aquapark team

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Fint sted for små og store, må belage seg på å få noen små sår i skliene. De skliene der man bruker badering er supre for par eller barn med voksne som er litt redde for å ta ting alene. Rent og ryddig! Maten er også bra. Lifeguardene er strenge med at folk må opp av vannet så fort man kommer ut av sklien noe som er bra! Alt i alt super fornøyde

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, AndreaHolden
Action_Aquapark_SB, Manager på Action Aquapark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Dear AndreaHolden,

Thanks a million for your wonderful review, it was a pleasure having you as our guest once again.
We are delighted to read your nice comments about Action Aqua Park Sunny Beach!
Once again thank you for Action Aqua Park Sunny beach and we certainly hope to welcome you back again!

Best regards,
Action Aquapark team

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Jeg (43) og ungene (10 og 14) storkoste oss der. Passelig varmt vann. Ta heller denne enn nesebar aquapark.

Takk, davidrI8087MZ
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Helt greit badeland. Flere sklier og flere ulike basseng. Mange solsenger. Grei mat på restauranten.

Takk, 65renater
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi var 2 voksne og 2 tenåringer som besøkte parken. Ved inngangen ble all snacks/drikke (fikk beholde vannet) som vi hadde i sekket beslaglagt, men fikk alt tilbake da vi forlot parken. Brus i parken kostet det dobbelte av det som det koster på supermarked. Vi åt i restauranten (de hadde fast food i lokalet ved siden av) og det var helt ok. Ca 10 leva for pizza. Ingen kø der! Tenåringene hadde nok å gjøre fra 10-18, med alle skliene. Rikelig med solsenger i parken. Kø på enkelte sklier, men ikke på de bratteste. En fin dag!

Takk, BrittS397