Avslappende og mye for pengene!

Vi var 5 jenter fra Norge som benyttet vår første dag i Sunny Beach med spa. Vi alle tok 60... les mer

Anmeldt 6 dager siden
975siljeh
Elnesvågen, Norge
Annbefales

Flott plass som annbefales. Meget hyggelig betjening som virkelig tok seg tid til oss. Proff... les mer

Anmeldt 12. august 2019
Einar B
Narvik, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Sunny Beach
Anmeldt 12. august 2019

Flott plass som annbefales. Meget hyggelig betjening som virkelig tok seg tid til oss. Proff behandling

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Einar B
Anmeldt 8. august 2019

To herlige timer med skrubb, skummassasje, ansiktsmaske og oljemassasje utført av dyktige og hyggelige ansatte. Kommer garantert tilbake neste gang vi er her

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, gurobs3
Anmeldt 31. juli 2019

Valgte en 2 timers spabehandling.
Var utrolig godt og flinke og hyggelige folk som jobbet der.
Kommer gladelig tilbake
Rent og pent

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Anja-Moe-Kristiansen
Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Kjempe deilig massasje med både skum og olje, bestilte 2 timer for bare 500 norske kroner. Sykt verdt det!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, tomineb
Anmeldt 14. juni 2019

Første gang her. Veldig fornøyd med alt !!! 3 x massasje var jo helt topp !!! Proffe ansatte ! Kommer garantert tilbake !!! Anbefales !!!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, tyrkiskbad