Anmeldt 5. september 2019

Rent og fint hotell som ligger perfekt til i Golden Sands, flere fine barer på hotellet der spesiellt Skybar med Paul og Ellie som vertskap er ett perfekt sted å avslutte kvelden.
Airkondition som virker bra og daglig renhold er viktigst for meg.
2 minutters gange til stranda er også pluss, heisene er trege men er vel ett gammelt russerhotell så....også badet var lite men siden jeg reiste aleine går det bra :)

Romtips: Hadde rom mot sjøen og da hører man tivoli og feststøy men det er rolig nok til å sove
Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Runissen
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Vi reiste med Ving, og hadde sånn midt på treet forventninger etter å ha lest ulike anmeldelser av hotellet.
Vi var to som delte et lite dobbeltrom og en i reisefølget hadde et lite dobbeltrom alene.
Ja, de er små - dobbeltrommet i bygningen med 6 etasjer, og det opplyser hotellet om. For oss som delte rom var det akkurat passe, tredjemann var glad hun fikk hele rommet for seg selv
Rommene vendte mot bassenget i fjerde etasje, og hovedinngangen men støynivået var levelig.
Lydt ut til gangen og naborommene, men man er midt i en by...
Badet er lite, og dusjforhenget klamrer seg fast, og kunne med fordel vært montert ett hakk ned så man ikke vasket hele badet
Gode senger, og helt grei rengjøring, måtte med og spørre etter nye håndklær en dag, og de ble levert på døren få minutter senere.
AC fungerte på begge rom, og selv om det står at rommene ikke blir rengjort hver dag ble det ene rommet vasket hver dag, det andre alle unntatt en dag..
God frokost hvor ingenting manglet, prøvde også middagsbuffet en kveld, og der var det veldig mye godt!
Hyggelige ansatte, her kommer vi garantert tilbake!
Fikk opplyst at de ulike barene er drevet av ulike privatpersoner som leier lokalene av hotellet, så de som klager på hotellet for at de ikke er fornøyd med feks Skybaren ( som har det meste av drikke, og fantastisk utsikt!) må finne noen andre å klage til
Alt i alt et hotell hvor en får mye for pengene

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Anitahh
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Rommet vårt i 9 etg var pent og stort. AC virket ikke, ble veldig varmt på rom, renset filter selv for å få det litt bedre. Heisene er skumle og ustabile. Hyggelig betjening og bra renhold. Lang trapp til gatenivå. Kommer ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 832nilso
Anmeldt 26. juni 2019

Vi var på dette hotellet i 2017 og alt stod til forventningene. Men da vi kom tilbake i år (2019), var vi ikke like fornøyd. Rommet var ikke gjort skikkelig rent etter de som bodde der før oss. De i resepsjonen er ikke behjelpelig og heiser på skuldrene når du spør om noe. De kan heller ikke hjelpe med hvor man finner buss til Varna osv, da de kun skal selge tur med hotell taxien. Vi ga beskjed flere ganger at vi ikke var fornøyd med rengjøringen, men de sa bare at det kunne være en feil og de skulle fikse det (da det var mange som klagde) - dette skjedde ikke.. svarte hår over hele sengen og gulvet har nok aldri blitt vasket. Air condition virket heller ikke skikkelig, noe som vi hørte flere slet med.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, RenHole
Anmeldt 22. juni 2019

Forferdelig opplevelse med fyll og bråk overalt. Poolbars solsenger er reservert for spesielt utvalgte. Da jeg klagde på at vi ikke fikk sove ble det enda verre med støy fra ungdom som festet i alle rommene i vår etage. Betjeningen brydde seg ikke og vi måtte booke et annet hotell de siste dagene. Glemte noen klær på hotellet og da jeg skulle hente de før hjemmreise var en jakke borte. Betjeningen trakk på skuldrene da jeg sa dette. Helt grusomt hotell.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Vikakvv