TripAdvisor

Anmeldelse av Chiflishki Han

Chiflishki Han
Vurdert som nr. 15 av 46 Restauranter i Golden Sands
Anmeldt 9. september 2019

Vi har spist både lunsj og middag her med godt hell. Til lunsj har vi spist cheeseburger som var nydelig, og pent anrettet. Vi spiste biff (bernaise og Roquefort) som var et veldig mørt stykke, perfekt stekt! Veldig god service, veldig god mat - beste biffen vi har spist i Golden Sands! Våre tallerkener var helt tomme. De har også det beste husbandet vi har hørt hittil, med faktisk god engelsluttale og behagelig musikk!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Tonje H

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Her bør du spise! Svært hyggelig betjening. Rask servering av både drikke og mat. Vi kjøpte kanin. Nydelig. Anbefales på det sterkeste. Svært sentralt. Eneste minus her er husbandet som spiller litt i høyeste laget.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Reiseglad33_33
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Kjempe fornøyd med hele opplevelsen, veldig gode grillspyd med kylling. Topp service å blide hyggelige servitører.
En av de beste restaurantene i Golden Sands. Må prøves

Dato for besøk: august 2018
Takk, Steinar-B_007
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Trodde vi skulle få en god opplevelse til lørdagsmiddagen, men der tok vi feil. Drink servert uten is, trist. Biffen var ikke varm og manglet stekeskorpe. Ikke fristet til å prøve på nytt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, OddA63
Anmeldt 24. juni 2018

Var her et par ganger. Første gang til lunsj hvor maten var grei og servicen var bra. Andre gang til middag hvor vi ventet 10 minutter før vi fikk bestilt drikke, og etter bestilling at mat tok det 45 minutter før maten ble servert halv lunken. Maten i seg selv var god, men den hadde nok vært bedre varm. Da vi fikk maten spurte vi om ketchup og dette tok kelneren 10 minutter å gi oss. Kort fortalt ble det ekstremt mye ventetid. Tok oss nesten 30 minutter bare å få regningen og betale. Livemusikken var ikke til å skryte av heller.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, SwabbieK

Reisende som så på Chiflishki Han, så også på

Golden Sands, Varna

Har du vært i Chiflishki Han? Del dine erfaringer!