“Klasisk restaurant med deilig mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av The Merchant's Yard

The Merchant's Yard
Vurdert som nr. 4 av 17 Restauranter i Tideswell
Anmeldt 27. desember 2018

Vi besøkte The Peak District National park på julaften. Det var tettpakket med folk overalt og vanskelig å finne plass noe sted for lunsj. Vi søkte om ledige restauranter og fikk treff på The Merchants Yard, i Tideswell. Lokale har klassisk stil, god plass og hyggelig atmosfære. Vi fikk servert nydelige retter av hyggelig og tålmodig betjening. Rask servering til tross for mye folk. Omgivelsene i denne lille byen Tideswell er verdt å ta en titt på også. Det anbefales.

Takk, r0maca

Anmeldt 17. desember 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: desember 2022

Reisende som så på The Merchant's Yard, så også på

Litton, Peak District National Park

Har du vært i The Merchant's Yard? Del dine erfaringer!