61 personer ser på dette hotellet
SPAR USD 212
CheapTicketsUSD 365
Destinia.comUSD 529
Anmeldt 23. august 2016 via mobile enheter

Etter å ha lest alle anmeldelser av hotellet, hadde jeg store forventninger. Rommene var greie, rengjøringen var okei, men hadde forventet enda litt bedre av et 5stjerners. Uteområdet er veldig fint, bassengene og alt er veldig bra! Stranden er fin, men ute i vannet er det ganske store steiner på enkelte plasser. Når du kommer utenfor hotellområdet er det mere slitt og gammeldags, veldig mange løse hunder og katter som er veldig trist syn.. Dessuten kommer du kun ut av hovedinngangen, noe som er idiotisk med tanke på hvor stort dette hotellet er.. Er litt som om dem har bygget sitt eget fort. Det verste med dette hotellet er nok maten, frokosten og lunsjen var veldig bra! Men middagen var smakløs, typisk buffé mat som ikke smakte noe spesielt.. Vi fikk heller ikke prøvd ala carte, pga det var fullbooket hele tiden. Også drikken og brusen var ikke noe særlig, hadde vært fint om dem kunne hatt cola,fanta osv mot et tillegg.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 599linee
Creta_Maris, Marketing & PR Manager på Creta Maris Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2016

Dear Guest,

Thank you for the time you dedicated to write this review regarding Creta Maris Beach Resort. We appreciate your comments and will do our best in order to ameliorate our services even more in the future. However, allow us to offer you some explanation.

Regarding the food offered in our main restaurant, we would like to clarify that we offer a wide variety of dishes, which are prepared with fresh, high quality local ingredients following local and Mediterranean recipes. We hope you have mentioned something to our staff in order to try satisfying any particular need of yours.

As concerns the difficulty, you experienced with our restaurants’ reservation system, please allow us to clarify that our Guest Service Agents are always happy to assist any guest who has any difficulties booking a table.

Moreover, since Creta Maris Beach Resort supports the local community and producers, it offers the best local brand of non-alcoholic soft drinks, called “Fimi”, however, we will take into consideration your proposal regarding the addition of another well-known brand in the future.

We will be happy to have the chance to welcome you again in the future and offer our best services!

Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Vi har hatt en fantastisk ferie på Creta Maris. God mat, fine rom, veldig bra WiFi på rommene. Konseptet med bungalows var veldig hyggelig. Mange svømmebasseng utover området tilbyr både action og fred og ro. Vi anbefaler hotellet på der sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, olamartinl
Creta_Maris, Marketing & PR Manager på Creta Maris Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2016

Dear Guest,

Thank you for your review! We are glad that we met your expectations, during your stay at Creta Maris Beach Resort.

We are looking forward to welcome you again in the near future and offer another memorable holidays’ experience!

Anmeldt 2. juni 2016

God mat,ypperlig service,flott beliggenhet. Området ppasser for alle. Rommene er fine,leilighetene ligger stille og rolig til i vakre omgivelser. All inclusive byr på alt hva en kan tenke seg, i tillegg en fantastisk grillaften.

Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Gunnar B
Creta_Maris, Marketing & PR Manager på Creta Maris Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback and the comments written! We are delighted to read that you enjoyed your holidays at Creta Maris Beach Resort.

Really hope to accommodate you again in the near future and offer another memorable stay!

Anmeldt 2. juni 2015

Kom hjem fra en ukes opphold på Creta Maris nå på søndag. Anbefaler dette hotellet på det sterkeste. Det var vår 12. gang på dette hotellet! Hotellet har mange gjester som kommer igjen år etter år og noen flere ganger i løpet av året. Det skulle vel tale for seg selv! Vi hadde en fantastisk ferieuke!All inclusive er veldig bra.Nydelig mat.Personalet yter en fantastisk service! De er alltid smilende og forekommende alle sammen. Du føler deg velkommen og sett med en gang du kommer til dette hotellet. Hotellet har et spesielt vakkert hotellomeråde og det føles som å være mildertidig i paradis. Det er rent og pent over alt. Var også på spa og velvære. Fikk proff behandlig der. Takk for en flott ferie på Creta Maris. Vi kommmer igjen! Marit og Bo

Dato for oppholdet: mai 2015
1  Takk, Marit412
Creta_Maris, Marketing & PR Manager på Creta Maris Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2015

Dear Marit & Bo,

Thank you very much for your feedback and your beautiful words! We feel very proud reading your review regarding your twelfth stay with us! Our guests are one of the most important factors of our 40 years of operation, so we thank you for your preference!

We are looking forward to welcome you again very soon!

Anmeldt 20. september 2013

Jeg hadde store forhåpninger til denne plassen vi dro med våre to barn (1 år og 4 år) midt i september, men det første som slo oss var at dette ikke var noen plass spesielt tilrettelagt for barn.

Trapper og rene labyrint-veiene med vogn, gjorde dette vanskelig å ta seg frem i med barnevogn.

September er selvfølgelig litt etter sesong og det bar klientellet preg av, men det var ganske mange småbarnsfamilier tilstede.

Sammenlignet med plasser vi har besøkt på Rhodos var ikke dette i nærheten av et 5 stjerners for barn. Lekeplass og barnebasseng, kun i Terra-delen som er langt unna Maris-delen og stranda. Bittesmå babybasseng uten vern mot sola var det eneste da.

Barnebassenget med sklier ligger i Terra-delen som er laangt unna hovedbassenget som er 1,75 på det grunneste.

Steki-bassenget (tror det het det) var et bedre alternativ, men her ble det da en blanding av den eldste garde og de yngste. Ikke ideelt.

Skulle du ha solsenger ved hovedbassenget, måtte du senest være på plass ved 9-tida.

Stranda var flott. Masse mennesker, men stort sett alltid tilgjengelige senger.

Maten var skuffende etter vår smak. Buffet stort sett det samme hver dag og ikke mer enn det måtte være. Ingen barne-buffet i Maris-bygningen rett og slett svakt. At det var barne-buffet i Terra hjelper lite da du ikke føler det tilholdet til den plassen når du bor i Maris-delen.

Ala carte-resturantene: Limonchello, den italienske var den beste etter vår smak, men du måtte like katter. Mellom 5 og 10 villkatter spiste rester under bordet, mens vi spiste. Greit nok for oss, men mange satt liten pris på det. Flott service her.

Pithos falt ikke i vår smak med et tynt utvalg og service som ikke gjorde det noe mer spesielt.
Cochillas var flott pyntet, men hadde skuffende lite variasjon på kjøtt og var igjen null tilrettelagt for barn. Uansett en hyggelig opplevelse med tanke på plass og tilrettelegging.

Den største matoppturen var lunsjen på Almyra, som var veldig bra i trivelige omgivelser.

Rom hadde jeg følelsen av var som lotto. Det varierer enormt innenfor samme kategori. Fikk heldigvis byttet fra et rom i annen etasje med to små barn, hvor det var kriker og kroker og trapper. Rommet vi byttet til var stort, men lite praktisk rigget. Flotte bad, kjedelige møbler og en helt forferdelig hard madrass som satt sitt merke flere dager etter hjemkomst.

Butikken på hotellet har ikke spesielt stort utvalg og er betydelig dyrere enn butikkene som ligget fra 300 til 500 meter utenfor området.

Service varierte. Stresset og lite avslappet stemning i buffet-resturanten, men det var neppe mer enn man kan vente på en plass som er så utrolig stor.

En gedigen plass med flotte bygninger. Men også en plass som virker å ville ha et tilbud til absolutt alle for å fylle opp. Eldre, barn, par, familer, unge.

Det gjorde ihvertfall at det ikke ble en plass som levde opp til våre forventninger i den prisklassen man opererer i.

Dato for oppholdet: september 2013
Takk, Kurt H