“God mat, herlig betjening ;)”
Anmeldelse av White Lion

White Lion
Vurdert som nr. 44 av 267 Restauranter i Chersonisos
Kjøkken: Gresk, Sjømat, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Setter veldig pris på alle sine kunder,er blide og yter bra service
Når mat og drikke også er bra så da er det en toppers plass og besøke;)
Anbefales ;)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, lillis5050
L_hersonisosKostas_P, Owner på White Lion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2017

Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Her liker vi oss godt!!
Nydelig mat...uansett hva vi bestiller!!
Kjempe hyggelig personale,spist her fire ganger på en uke!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Heidi B

Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening . Noe støy da det ligger i hovedgaten. Prisene på maten et middels ,og man får passe porsjoner etter min smak.
Anbefales .

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 119christinb

Anmeldt 22. juni 2016

White lion er like trivelig og komme tilbake til.For og spise feks en god lunsj eller feks en frappe o.l .De annsatte er alltid blide og hyggelig.God
og variert mat.Både frokost,lunsj og en god middag har de der også.De har det meste av det man måtte ønske.Kommer absolutt til og komme tilbake neste gang .

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Nina S
L_hersonisosKostas_P, Owner på White Lion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2016

Thank you!

Anmeldt 15. september 2015

Trivelig spiseplass,veldig god mat.Koslig plass,for både barn og vokse.Har spist både froskost ,lunsj og middag.Alt er godt,og får maten rask .Kommer alltid innom når jeg i hersonissos.Personalet er Veldig hyggelig og gir service .Sees i mai 2016 :)

Dato for besøk: august 2015
Takk, Nina S
L_hersonisosKostas_P, Owner på White Lion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2015

Thank you, we look forward to seeing you again in May 2016!

Reisende som så på White Lion, så også på

Chersonisos, Heraklion Prefecture

Har du vært i White Lion? Del dine erfaringer!