“Utsøkt mat og fantastisk service ”
Anmeldelse av Nautica

Nautica
Vurdert som nr. 6 av 267 Restauranter i Chersonisos
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Her er det alltid bra mat, bra service og god atmosfære.. Nicos og co sørger for at man blir godt ivaretatt og maten er veldig god, uavhengig av om du bestiller kjøtt eller fisk. Anbefales på det sterkeste. Mvh Tove & Eivind med familie

Takk, Dan K

Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

I love it! Beste resturanten ever! Kjempe god mat og kjempe hyggelig personell :) Maten kommer raskt og stort utvalg i menyen. Rent og fint.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Michelle H
Anmeldt 25. september 2015

Dette er et sted man kommer tilbake til når man er i Hersonissos. Har vært her i mange år, og eierne er kjempekoselige mennesker som gjør alt for at du skal nyte ett godt måltid, og drikke god vin og nyte utsikten. Dagens kelnere er alle tiders, og kan jobben sin bra. Anbefales på det varmeste.
Tone og Monica

Dato for besøk: september 2015
1  Takk, tone272
Anmeldt 4. august 2015 via mobile enheter

Jeg var her med en venninne og vi koste oss veldig! Spiste sjømattallerken for to og alt på den var veldig godt var i tillegg veldig hyggelige ansatte og fantastisk utsikt ved sjøen. Koste oss her i mange timer

Dato for besøk: august 2015
1  Takk, sirisiri123
Anmeldt 4. oktober 2014

OG god mat!
Særdeles trivelige, men IKKE overivrige kelnere som gjør det godt å være gjest der.
Er du i nærheten så ta en tur dit og du vil sannsynligvis oppleve en service på et nivå langt over gjennomsnittet.
Gresk gjestfrihet på sitt aller aller ypperste!

Dato for besøk: september 2014
Takk, AogAV

Reisende som så på Nautica, så også på

Chersonisos, Heraklion Prefecture

Har du vært i Nautica? Del dine erfaringer!