“Beste fiskegrateng ever”
Anmeldelse av Stationen

Stationen
Vurdert som nr. 11 av 19 Restauranter i Spitsbergen
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Etter akkurat å ha lest lokalavisens redaksjonelle artikkel om flere spisesteder som driftes av samme person derav et på Svalbard, ble valget enkelt. Stedet skuffet ikke, la det være sagt med en gang. Liten fiskesuppe med utrolig deilig kraft ga en god start på måltidet. Oppfølgeren fiskegrateng med gulrot, bacon og potet kommer jeg til å huske lenge. Sannsynligvis den beste fiskegratengen jeg har spist på restaurant ever.
Servicen var rask og presis. Kanskje de skulle ha ventet til å ta betalingen etter måltidet? Da hadde mengden tips økt drastisk, er mitt tips.
Ingenting å sette fingeren på da? Skulle likt å ha visst fordelingen av makaroni og fisk i gratengen. Syns retten like godt kunne ha hete makaronigrateng med fisk uten at det ville ha påvirket den herlige retten. Har fått meg en ny favoritt restaurant på Svalbard!

Takk, Tore O
Kristin M, Public Relations Manager på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Tore og tusen takk for tilbakemelding! Vi har begynt å ta betalt etter måltidet på kveldstid etter mange tilbakemeldinger. Vi håper å se deg igjen på din nye favorittrestaurant om ikke lenge!

Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Fra vår tur spiste vi her to kvelder, som gammel kokk bruker jeg å sette maten høyest men vår fantastiske polske servitrise gjorde det lille ekstra på en lun og så fin måte at hun fortjener å bli nevnt.

Maten er meget god her.
Det litt rustikke i maten speiler miljøet på en meget god måte.
Det er pent anrettet og velsmakende.
Rikelige porsjoner, en anelse høyt i pris men det kommer dem unna med når kvaliteten er så gjennomgående god.
Anbefales

Takk, 668kjetilb
Kristin M, Public Relations Manager på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, Kjetil B! Vi er glad for å høre at du med din bakgrunn var fornøyd. Alt godt fra alle på Stationen

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Restauranten var etter vår smak den beste i Longyearbyen.Stilfult interiør og romslig lokale.Meny med enkelte egne vrier på kjente retter - nydelig anrettet og ikke minst veldig godt. Merkes det er ferske råvarer.
Rask og hyggelig servering.Det er ikke mer å forlange av et spisested. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, heidimY9780RJ

Tusen takk Heidi M for så hyggelig tilbakemelding! Alt godt fra alle på Stationen

Anmeldt 18. september 2018

Var her for første gang til lunsj. Trivelige og romslige lokaler med en god lunsjmeny. Det var meget store porsjoner som gjorde godt etter noen timers vandring. Vi var så fornøyde med dette nye stedet at vi også spiste middag her en kveld. På kvelden har de en annen meny en den vi fikk til lunsj. Mye godt å velge i til meget akseptable priser. Kan anbefale Stationen på det sterkeste til lunsj og middag.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Steinar H

Hei Steinar! Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding her på Stationen, i tillegg til vår søsterrestaurant Gruvelageret. Vi blir så stolte over at vi har vært med å gjøre oppholdet deres på Svalbard godt. Alt godt ønskes fra alle på Stationen

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Det var en positiv overraskelse å få en god biff med maisstuing eller hva det nå het for fint på menyen, pommes frites og en skål med pent pyntet saus servert på et brett. Ja dette var kjempegodt og en fin variasjon fra den tradisjonelle Lørdagsbiffen andre steder! Små og store porsjoner var det også mulig å velge mellom, og med det hele fulgte også en kopp kaffe
Gratulerer Steve, dette kan jeg like!

Takk, eaaLongyear

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Steve hilser, hilsen Kristin og alle andre på Stationen

Reisende som så på Stationen, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Stationen? Del dine erfaringer!