“Veldig god stasjonsmat”
Anmeldelse av Stationen

Stationen
Vurdert som nr. 4 av 21 Restauranter i Spitsbergen
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste her 2 ganger, både middag og lunsj. Begge måltidene var utmerket. Her tar de råvarene på alvor - enkle gode smaker. Anbefaler både navigatøren og stamfisk.

Takk, 732liinas
911kristinm, Public Relations Manager på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Hilsen alle på Stationen

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Stationen er et veldig trivelig og gjennomført lokale. Dette er absolutt den triveligste restauranten i Longyearbyen.
Servicen eg topp fra trivelige servitører.

Meget rikholdig og allsidig meny. Og etter noen forskjellige måltider kan jeg trygt anbefale et besøk her. Meget velsmakende!!

1  Takk, knutp1

Hei og takk for trivelig tilbakemelding! Håper vi ser deg igjen og igjen! Hilsen alle oss på Stationen

Anmeldt 28. oktober 2018

Dette er stas, kommer inn i en trivelige restaurant med god atmosfære og blir veldig godt tatt imot av en hyggelig betjening,.
Jeg har spist mye ..type stekt bokna/ tørrfisk , her på Station blir den kalt Tønnefisk og er nok helt klart en høydare, det er på grensa til en opplevelse, for en nytelse, for et kick og det sammen med gode venner og God drikke .....Ja da blir det ikke bedre.
Gratulere med ny restaurant i Longyearbyen.

Takk, kis262
Kristin M, Public Relations Manager på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Fra alle oss på Stationen

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Fiskeburger med pommes var godt, men enkelt. Fiskegrateng var smakfull, men litt våt.
Opplevelsen vil nok avhenge av hvilken rett som velges.
Stilig sted!

Takk, LaDurr

Hei LaDurr og takk for tilbakemelding! Vi er i stadig utvikling og tar til oss alle tilbakemeldinger vi får. Alt godt fra alle på Stationen

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Etter akkurat å ha lest lokalavisens redaksjonelle artikkel om flere spisesteder som driftes av samme person derav et på Svalbard, ble valget enkelt. Stedet skuffet ikke, la det være sagt med en gang. Liten fiskesuppe med utrolig deilig kraft ga en god start på måltidet. Oppfølgeren fiskegrateng med gulrot, bacon og potet kommer jeg til å huske lenge. Sannsynligvis den beste fiskegratengen jeg har spist på restaurant ever.
Servicen var rask og presis. Kanskje de skulle ha ventet til å ta betalingen etter måltidet? Da hadde mengden tips økt drastisk, er mitt tips.
Ingenting å sette fingeren på da? Skulle likt å ha visst fordelingen av makaroni og fisk i gratengen. Syns retten like godt kunne ha hete makaronigrateng med fisk uten at det ville ha påvirket den herlige retten. Har fått meg en ny favoritt restaurant på Svalbard!

1  Takk, toreo64

Hei Tore og tusen takk for tilbakemelding! Vi har begynt å ta betalt etter måltidet på kveldstid etter mange tilbakemeldinger. Vi håper å se deg igjen på din nye favorittrestaurant om ikke lenge!

Reisende som så på Stationen, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Stationen? Del dine erfaringer!