“Drinks”
Anmeldelse av Stationen

Stationen
Vurdert som nr. 5 av 16 Restauranter i Spitsbergen
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Møttes her for en runde med drinker føre middag. Varme og inviterende lokaler og et godt barkart. Rask og hyggelig betjening.
Ble mer en en tur hit i helgen

2  Takk, anncharl0ttm
911kristinm, Public Relations Manager på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Alt godt fra alle på Stationen

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste her 2 ganger, både middag og lunsj. Begge måltidene var utmerket. Her tar de råvarene på alvor - enkle gode smaker. Anbefaler både navigatøren og stamfisk.

Takk, 732liinas
911kristinm, Public Relations Manager på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Hilsen alle på Stationen

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Stationen er et veldig trivelig og gjennomført lokale. Dette er absolutt den triveligste restauranten i Longyearbyen.
Servicen eg topp fra trivelige servitører.

Meget rikholdig og allsidig meny. Og etter noen forskjellige måltider kan jeg trygt anbefale et besøk her. Meget velsmakende!!

1  Takk, knutp1

Hei og takk for trivelig tilbakemelding! Håper vi ser deg igjen og igjen! Hilsen alle oss på Stationen

Anmeldt 28. oktober 2018

Dette er stas, kommer inn i en trivelige restaurant med god atmosfære og blir veldig godt tatt imot av en hyggelig betjening,.
Jeg har spist mye ..type stekt bokna/ tørrfisk , her på Station blir den kalt Tønnefisk og er nok helt klart en høydare, det er på grensa til en opplevelse, for en nytelse, for et kick og det sammen med gode venner og God drikke .....Ja da blir det ikke bedre.
Gratulere med ny restaurant i Longyearbyen.

Takk, kis262
Kristin M, Public Relations Manager på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Fra alle oss på Stationen

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Fiskeburger med pommes var godt, men enkelt. Fiskegrateng var smakfull, men litt våt.
Opplevelsen vil nok avhenge av hvilken rett som velges.
Stilig sted!

Takk, LaDurr

Hei LaDurr og takk for tilbakemelding! Vi er i stadig utvikling og tar til oss alle tilbakemeldinger vi får. Alt godt fra alle på Stationen

Reisende som så på Stationen, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Stationen? Del dine erfaringer!