“Skuffende opplevelse”
Anmeldelse av Stationen

Stationen
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Spitsbergen
Anmeldt 11. juli 2020

Ok start. Fikk bord før bestilt tid. Skuffende at hvalkjøttet er marinert i hvitløk. At restauranten ikke klarer å servere 2 hovedretter samtidig. Disse ble servert med snaue 10 min mellom er synd. Ble ikke spurt om hvordan maten var eller om vi ville ha dessert.

Takk, June F
911kristinm, Marketing på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei June og takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for å høre at vi ikke svarte til forventningene dine. Vi tar med oss din tilbakemelding videre i evaluering. Alt godt ønskes fra alle oss på Stationen

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

God mat, store porsjoner, rimelig priset. Kjempe god service, betjningen følger deg godt opp. God atmosfære i restauranten. Anbefales

Dato for besøk: juni 2020
Takk, toren15
911kristinm, Marketing på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Takk for så hyggelig tilbakemelding! Alt godt fra alle på Stationen

Anmeldt 24. juni 2020

Vi gikk her fordi den ligger sentralt i Longyearbyen og ble veldig fornøyd med det tilfeldige valget av spisestedet. Mannen min prøvde hvalbiff som han ble veldig begeistret for. Vi prøvde 4 forskjellige retter, - hvalbiff, fish and chips, ribs og en annen kjøttrett - alt var smakfullt, To av oss fikk kremet mais som tilbehør, - helt nydelig. God service. Tøfft interiør med flere innslag som viser at man er på Svalbard.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ingeborg56

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, vi er glade for å høre at dere var fornøyd og håper at vi ser dere igjen i Longyearbyen ved en annen anledning. Alt godt ønskes fra alle på Stationen

Anmeldt 3. mars 2020

... i alle aldre!
God mat, rause porsjoner og koselig lokale.
Alle aldre fant noe de likte på menyen!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, floyel
911kristinm, Public Relations Manager på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2020

Takk for så hyggelig tilbakemelding! Alt godt ønskes fra alle på Stationen

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Flotte lokaler, koselig atmosfære, super service og deilig mat. Anbefales! Spiste lunsj der to ganger. Hvalburgeren var fantastisk! Mør og gode smaker.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, aasmundh2019
911kristinm, Marketing på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2020

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper å se deg igjen snart. Alt godt fra alle på Stationen

Reisende som så på Stationen, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Stationen? Del dine erfaringer!