“Ok mat, men rom for forbetring”
Anmeldelse av Stationen

Stationen
Vurdert som nr. 5 av 16 Restauranter i Spitsbergen
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Godt kjøt, litt mindre spennande tilbehør. Soft drinks smakte litt utvatna. God dessert.
Hyggeleg personale og alt i alt eit bra måltid, men det er meir sannsynleg at neste måltid blir ein annan stad.

1  Takk, KnutVassbo
Kristin M, Marketing på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei Knut! Takk for din tilbakemelding og vi er glad for at du jevnt over var fornøyd. Vi håper du vil komme en gang til slik at vi kanskje kan overraske deg med en enda mer positiv opplevelse, vi jobber alltid for å forbedre oss. Alt godt fra alle på Stationen

Anmeldt 27. juli 2021

Mottatt av hyggelig kelner som ordnet bord til oss til tross for at restauranten var full booket. (Lørdag kveld) Tips: bestill bord. Rikholdig meny, noe for enhver smak.
Rask betjening og nydelig mat. Rent og pent. Anbefales et besøk.

1  Takk, okf123
Kristin M, Marketing på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei og takk for så hyggelig tilbakemelding! Vi håper se dere igjen ved annen anledning. Hilsen alle oss på Stationen

Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, biffen den beste ever av hun som testet den. Nydelig carbonara og fish and chips. Koselig sted og god service

Dato for besøk: april 2021
Takk, myklemor
Kristin M, Agency / Consultant på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2021

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Alt godt ønskes fra alle på Stationen

Anmeldt 23. april 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, god atmosfære og hyggelig betjening. Ikke helt heldig med maten, ble kompensert med kaffe og cognac på huset.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 624jonnym
Kristin M, Agency / Consultant på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2021

Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi beklager at vi ikke levde helt opp til forventningene, men er glade for at det løste seg. Alt godt ønskes fra alle på Stationen

Anmeldt 24. mars 2021 via mobile enheter

Bestilte bord til et kl.slett men kom tidligere da Karlsberg Pub var full. Servicen var bra Bestilte pepperbiff medium med tilbehør. PERFEKT! Rødvinen vi fikk anbefalt var god og prisen ikke avskrekkende. Satt utover kvelden og koste oss med drink og "brun" moro. Kvelden var perfekt for oss første reisende til Svalbard. Gleder oss til fortsettelsen

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, svenroarm
Kristin M, Marketing på Stationen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2021

Takk for så hyggelig tilbakemelding! Alt godt ønskes fra alle på Stationen

Reisende som så på Stationen, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Stationen? Del dine erfaringer!