Vennetur til Barentsburg

Tok båttur fra Longyearbyen til Barentsburg på morgenen. En helt fantastisk tur med ferske boller... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Arne N
Bergen, Norge
Fin tur med flott utsikt

Vi gikk en fottur til Sarkofagen med Jeppe som guide. Fjellet kan sees fra byen, men det er ingen... les mer

Anmeldt 14. juli 2021
Kristina L

Anmeldt 18. juli 2020

Kjempeflink og engasjert guide som fortalde om Svalbard, både litt historie og om dyrelivet. Nydelig mat og drikke

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Turist49
HurtigrutenSvalbard, Leder  på Hurtigruten Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei

Takk for flott tilbakemelding.
Hyggelig å lese at dere hadde en trivelig Villmarksaften på Camp Baretnz.

Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Vi hadde en stemningsfull kveld i barentzhus hvor vi fikk servert en fantastisk god Bidos-suppe med valgfri drikke til. Både maten og stemningen var upåklagelig, og vertene/guidene var kjempeflinke. Fikk lære litt on barentz og bakgrunnen for barentzhus, og om Nordlys. Anbefales på det varmeste!

Takk, karinabG3544KN
HurtigrutenSvalbard, Leder  på Hurtigruten Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Hei Karina

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.

Så flott at dere hadde en stemningsfull kveld på vår Nordlys aften i Camp Barentz.

Anmeldt 1. mars 2020

Guiden vår, Sigvor D. Mala, hentet oss på Funken om formiddagen for å ta oss med på tur, Vi var 6 stykker i alderen 15-76 år. Sigvor tok oss med til Hurtigruten Svalbard sine lokaler. Her fikk vi grundig briefing om turen og kjøring av scooter. Vi fikk utdelt dress, votter, balaclava, gode støvler og hjelm. Alle med sertifikat kan kjøre scooter. Sigvor guidet oss lett avgårde. Stoppet flere ganger underveis og fortalte spennende historier om begivenheter og om livet på Svalbard. Om gruvedrift og dyreliv. Fremme ved Tempelfjorden fikk vi nydelig solbærtoddy og kjeks. Etter å ha nytt utsikten guidet hun oss trygt tilbake til der vi startet. Tusen takk for en kjempeflott tur, Sigvor. Og takk for at du var så tålmodig med oss! Hilsen familien Fremmersvik

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, Kitty F
HurtigrutenSvalbard, Leder  på Hurtigruten Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2020

Hei Kitty

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding.
Så flott å høre at dere hadde en kjempeflott tur med snøscooter til Elveneset.

Jeg skal videreformidle beskjeden deres til Sigvor.

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Været kan ingen gjøre noe med. Ingen Nordlys, men stjerneklar himmel. Men å sitte i beltevognen i 2,5 time, ingen informasjon, bortsett fra når den stoppet i minus 23 grader. Tok bilder og det var greit. Og det ble delt ut solbærtoddy. Så reinsdyr, de samme 2 ganger, så de kjørte i ring slik at tiden gikk. Til en pris av 795 NOK. Overhodet ikke verd den prisen. Ta heller en guidet tur med Svalbard Buss og Taxi og med Viggo som guide. Til halv pris av hva denne turen kostet.

Dato for opplevelse: januar 2020
2  Takk, Brussels188644
HurtigrutenSvalbard, Leder  på Hurtigruten Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2020

Hei

Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på dette, vi har da mulighet til å utvikle oss å bli bedre på det vi gjør.

Vi beklager at du ikke synes denne turen svarte til forventningene dine. Vi skal ta en gjennomgang med våre guider, slik at god og riktig informasjon blir gitt under turen.

Vi håper at resten av oppholdet på Svalbard svarte til deres forventninger.

Anmeldt 2. desember 2019

Anbefales på det sterkeste , fantastisk opplevelse . Kjempeflink guide og nydelig mat. Nordlyset leverte

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, Therje C
HurtigrutenSvalbard, Leder  på Hurtigruten Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2019

Hei

Takk for din hyggelige tilbakemelding.
Så bra at du hadde en god Nordlysaften på Camp Barentz.