Fantastisk tur med Nordstjernen

Seilte med Nordstjernen fra Longyearbyen til Moffen - nord for 80. breddegrad. Fantastisk natur... les mer

Anmeldt 6 dager siden
oeivindo
Fin opplevelse, god service

En hyggelig kveld med god mat og drikke i fantastisk Svalbardnatur. Jeg glemte igjen en ryggsekk på... les mer

Anmeldt 1 uke siden
N0rwegian_t0urist
Porsgrunn, Telemark, Norway

Anmeldt 14. juli 2021

Vi gikk en fottur til Sarkofagen med Jeppe som guide. Fjellet kan sees fra byen, men det er ingen kort tur. Det tar cirka 4-5 timer tur-retur med lunsj på toppen. Man går over isbre, det er tidvis bratt og mye steinur som er ulendt å gå i. Men er flott tur, med flott utsikt!
Jeppe gjorde også turen lærerik og morsom. Vi var en veldig liten gruppe og Jeppe var ikke bare en guide, men en venn. Vi følte oss godt ivaretatt og trygge hele turen.
Super tur med en super fyr!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Kristina L
HurtigrutenSvalbard, Leder  på Hurtigruten Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Hei Kristina

Takk for hyggelig tilbakemeldingen.
Hyggelig å lese at dere hadde en flott fottur til Sarkofagen.

Jeg skal videreformidle beskjeden til Jeppe.

Anmeldt 11. juli 2021

Nydelig tur til Lindholmhøgda med utrolig hyggelige Jeppe som tourguide! Guiden var kunnskapsrik om området og gjorde turen 100 ganger bedre med hans selskap. I tillegg var guiden meget tilpassende om behov, og ga forslag til ulike severdigheter på vei til fjellet. Ut ifra han fikk vi se en ærfugl koloni som vi ellers ikke hadde sett uten hans forslag. En fantastisk tourguide!! Turen var behagelig å gå med flott utsikt over kyst og innlandet som ga minner for livet. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 87sinak

Hei

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Jeg skal videreformidle beskjeden til Jeppe :-)

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur med moderne og behagelig båt, god utsikt både ute og innenfra.
Engasjerte guider med mye historie kunnskap om Svalbard og bra og forståelig informasjon om naturen i området.
Veldig god service.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Coastal56791654142
HurtigrutenSvalbard, Leder  på Hurtigruten Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Veldig koselig at dere synes turen med vår hybrid katamaran MS Bard var flott.

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Skiekspedisjon fra Longyearbyen til Ny Ålesund med unge fantastiske guider Kristin Eriksson og Sigurd Vangberg Vaadal!

Turen var over seks dager med fem netter i telt! Vi byttet på isbjørnvakt hver natt, noe som mange syntes hørtes skummelt ut! Men dette viste seg å være en stor opplevelse for alle! Ingenting å grue seg til!

Teltleirene og kveldene var veldig flotte, våre ti guider hadde både laget middager som de ferdigstilte i teltet, arrangerte quiz og annen underholdning!

Hurtigruten Svalbard har laget en fantastisk tur der alle forhold var tatt høyde for!

Takk, johanrE139KG
HurtigrutenSvalbard, Leder  på Hurtigruten Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Hei Johan

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Vi setter stor pris på det.

Jeg skal videreformidle til Kristin og Sigurd.

Anmeldt 17. juni 2021

Hyggelige guider, kul info og gøy opplevelse! Veldig gøy opplevelse og bilder som taas med for gode minner :)

Takk, nikolaifredheims
HurtigrutenSvalbard, Leder  på Hurtigruten Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2021

Hei Nikolai

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Kjekt å lese at dere hadde en gøy opplevelse på en av våre Isfjordsafari turer.