“Fantastisk tur!”

Green Dog Svalbard
Vurdert som nr. 2 av 24 Utendørsaktiviteter i Spitsbergen
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Eierbeskrivelse: Green Dog Svalbard er en familiebedrift som ligger i Bolterdalen, 10 kilometer utenfor Longyearbyen. Vi har holdt på med hundesledeturer på Svalbard og i Grønland i mere end 15 år. Green Dog har mer enn 150 polarhunder og hvert år blir 20 valper født. Green Dog tilbyr guidede turer med hunder året rundt i Svalbards arktiske villmark. Vinter kan du kjøre på hundeslede og besøke en isgrotte med våre dyktige guider - sommer tilbyr vi turer med hundevogn,fossiltur med kløvhund og vandretur over Foxfonna breen.
Nyttig informasjon: Aktiviteter for eldre barn, Baderomsfasiliteter
Anmeldt 15 april 2017

En fanaktisk opplevelse, som absolutt kan anbefales. Veldig flinke og kunnskapsrike guider, vakkert landskap, spennende isgrotter og en opplevelse fra start til slutt!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, camillamG6582JI
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 5 april 2017

Vi var med på tur til is grotte. Turen varte som annonsert fra kl. 10:00 fra hotellet til kl. 17:00. Vi hadde en fantastisk naturopplevelse med Green Dog Svalbard på denne turen. Erfarne guider passet på at alle hadde en fin tur. Været var strålende sol, relativt vindstille men kaldt (-17 – 200 C). Klærne vi fikk utlevert fungerte bra. Noe av det mest positiva var hundene. De var utrolig vennlige og ville gjerne ha kos. Det så ut til at hundene hadde det bra. Hele turen foregikk i et trivelig tempo. En må regne med å måtte hjelpe til i oppoverbakkene. Tommel opp for Green Dog Svalbard.

Takk, jra20172017
Anmeldt 30 mars 2017 via mobile enheter

Helt greit, litt kort tur med mye venting. Kjempe fint sted. Flinke guider, som er vennlige og hyggelige. Noe for alle og enhver...

Takk, Magnus H
Anmeldt 20 mars 2017 via mobile enheter

Flinke ledere, fantastiske hunder, bra vær og nydelig isgrotte! Får det ikkje bedre! Anbefalast!

Takk, Lisa O
Anmeldt 7 mars 2017

Vi besøkte Green Dog og hadde en fantastisk fin opplevelse i hundegården, hilste og koste med hundene samt nøt en varm kopp kaffe i hytta. Gleder oss til å komme tilbake å kjøre hundeslede.

Takk, Anne_maanum

Reisende som så på Green Dog Svalbard, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Green Dog Svalbard? Del dine erfaringer!