Åpen i dag: Stengt
Båtcruice

Vi har hatt en helt magisk tur til Pyramiden. Flott guiding av Hans og mannskapet som holdt utkikk... les mer

Anmeldt 21. juli 2022
Ingvill L
Magisk dag

Tusen takk for en fantastisk tur med Billefjord og guiden Hans! Vi fikk gode og levende... les mer

Anmeldt 1. mai 2022
ingeborgf672
Molde, Norge

Anmeldt 5. august 2020

Vi gledet oss til en tur på fjorden med Billefjord til Pyramiden, men dessverre tåke som ingen kunne noe for. Det ble litt kjedelig med mange timer uten å se eller høre noe.Guiden Mikkel kunne gjerne engasjert seg litt mer og fortalt om fugleliv,dyreliv mm.Han var kunnskapsrik nok når man stilte spørsmål, men litt kjedelig. Dermed ble selve båtturen til langtekkelig, savnet å høre nesten hva som helst om Svalbard siden det var vår første dag på Svalbard.
Guiden i Pyramiden snakket engelsk i en fart så det var vanskelig å oppfatte. Men veldig interessant sted! Mat ombord helt ok.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, evat956
Anmeldt 29. juni 2020

i ble hentet til avtalt tid, hadde en veldig hyggelig og dyktig guide og båten var robust og solid med gode toaletter og serveringskiosk som bl.a. solgte nylaget vafler. Inkludert i prisen på utflukten var en generøs varm lunch. Spesielt besøket i Barentsburg var interessant, selv om det var sltsomt med 200 trappetrinn fra kaia o opp til byen Barentsburg! Flink engelsktalende russisk guide. Lang dag!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Var med på en tur til Pyramiden via Nordenskjoldbreen. Den russiske guiden om bord var dyktig og kunnskapsrik. God grillmat til lunsj. De kunne godt skrudd på varmeovnene inne på båten. Pyramiden var virkelig interessant og det anbefales virkelig å ta en tur dit.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, esmenes
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Dette var bra! Turen er lang men ved Esmarkbreen og Barentsburg er opplevelsen stor. Ved Esmarkbreen fikk vi servert whisky med is fra breen og en god lunsj. I Barentsburg fikk vi en flott guidet tour og smakt på byens øl og vodka. Vanessa som guide var helt topp, kunnskapsrik og sosial og sørget for at turen ble hyggelig. Det bidro også mannskapet til! Takk for en fin tur!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Torger B
Anmeldt 20. juni 2019

Var på tur med Henningsen mindre båt (en princess 46) til Pyramiden og Nordenskiöldbreen. Hadde en fantastisk opplevelse! God service med avhenting og avlevering på hotellet. Det Filippinske mannskapet var både høflige og imøtekommende- og ga meg og mine to følgesvenner en svært innholdsrik og minnerik dag med hvaler, sel, isbjørn, pyramiden, strålende sol mm. Blir gjerne med på en ny tur ved neste anledning!

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, fredrik1984