Åpen i dag: Stengt
God øl og flink guide

Tusen takk til Ida for en veldig vellykket ølsmaking ved bryggeriet. Vi var rundt 8 personer totalt... les mer

Anmeldt 8. august 2021
VegardL31
Stavanger, Norge
Absolutt verd et besøk.

Vi var der i begynnelsen av juli 2021.Svært flink guide på bryggeriet, hun var morsom og en som... les mer

Anmeldt 17. juli 2021
Wenche I

Anmeldt 14. mars 2020

Vi hadde en flott kveld med smaksprøver og hyggelig selskap. God igjennom gang av bryggeriet, historien og plassering !

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, Anders P
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Det er obligatorisk med besøk på Svalbard Bryggeri - verdens nordligste bryggeri som produserer verdens beste øl hvor hele 16% av vanninnholdet er smeltet brevann fra flere tusen år gamle isbreer.
Brianna var en fantastisk vertinne som fortalte historien om Robert Johansen, gruvearbeideren som kjempet en innbitt kamp og fikk endret loven slik at drømmen om å starte verdens nordligste bryggeri endelig ble realisert. Vi fikk smake på fem av øltypene de produserer. Fantastisk godt. Anbefales på det sterkeste, og jeg kommer garantert tilbake neste gang jeg kommer oppover til dette paradiset på Moder jord!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, frodet192
Anmeldt 27. februar 2019 via mobile enheter

Vår vert Ida fortalte en spennende historie med en fantastisk innlevelse! Ølen fra Svalbard bryggeri brygget med kjærlighet og vann fra isbreen smakte fortreffelig! Absolutt verdt et besøk!!

Dato for opplevelse: februar 2019
3  Takk, idatind
Ida L, Daglig leder på Svalbard Bryggeri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen Ida

Anmeldt 11. februar 2019 via mobile enheter

Dette var en hyggelig opplevelse for oss som er glad i øl. Ida er en kunnskapsrik guide og fortalte mange fine historier fra begynnelsen av bryggeriets historie og frem til i dag. Ølet smaker utmerket og er du glad i øl så anbefaler jeg denne turen.

Dato for opplevelse: februar 2019
1  Takk, ken130
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng som besøkte bryggeriey i forbindelse med at vi var på Dark Season Blues Festival. Vi fikk hele historien om hvordan loven måtte endres for at de skulle få lov til å lage øl på Svalbard. Vi fikk smake på veldig godt øl. I det hele tatt anbefales et besøk på Svalbard bryggeri.

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, Morten J