“Fantastisk”
Anmeldelse av Polfareren Restaurant

Polfareren Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 17 Restauranter i Longyearbyen
Beskrivelse: Byens nyeste hotell byr ikke bare på overnatting, men har også åpnet en moderne restaurant og bar. Menyen i restauranten er preget av det nordiske, fransk og asiatisk kjøkken. Om du ønsker å nyte noe godt i glasset, byr vi også på øl fra Svalbard Bryggeri og en utsøkt vinmeny. Ønsker du mer inspirasjon så anbefaler vi at du besøker oss.
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Vi var tre par som spiste reinsdyr med god vin. Kjempegod mat og god behagelig service.
Forskjellig desserter som også smakte svært godt.

Takk, Ellen F

Anmeldt 23. juni 2018

Vi var en vennegjeng på 6 som tilbringe kveldens middag her. Vi hadde forrett,middag og dessert. Vi hadde forskjellige retter, fisk,supper,reinsdyr,risotto og dessert og alt smakte fantastisk. Servicen var på topp med en kjempehyggelig servitør. Menyen er ikke så stor men det trengs ikke da alt smakte så bra.Dette stedet anbefales .

Takk, Ronbirk
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Maten smakte utmerket, har spist der 3 ganger på 5 dager. Fine lokaler og hyggelige mennesker som jobber der. Kommer definitivt tilbake hit å spiser ved et senere besøk.

Takk, Celin-Th B
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Polfareren er et svært populært sted som har god, men ikke utsøkt, mat. Trivelige lokaler sentralt i Longyearbyen. God service.

Takk, TrinaOslo_Norway
Anmeldt 23. april 2018

Vi var en gruppe på 11 personer. 4 barn og 7 voksene. Det ble bestillt 4 forskjellige hovedretter. Maten var god, men det tok veldig lang tid med serveringen. Porsjonene var små, så de fleste mente det var for lite mat. Serveringen var rotete. De klarte ikke å holde orden på hvem som bestilte de forskjellige rettene. Dessert bestillingen ble riktig, men også her lenge å vente. Frister ikke å besøke denne igjen selv om maten var god.

Takk, Mette B

Reisende som så på Polfareren Restaurant, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Polfareren Restaurant? Del dine erfaringer!