“Moderne og med veldig god mat!”
Anmeldelse av Restaurant Polfareren

Restaurant Polfareren
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Longyearbyen
Beskrivelse: Byens nyeste hotell byr ikke bare på overnatting, men har også åpnet en moderne restaurant og bar. Menyen i restauranten er preget av det nordiske, fransk og asiatisk kjøkken. Om du ønsker å nyte noe godt i glasset, byr vi også på øl fra Svalbard Bryggeri og en utsøkt vinmeny. Ønsker du mer inspirasjon så anbefaler vi at du besøker oss.
Anmeldt 11. september 2018

Hyggelig sted. Moderne stil. Hyggelig personale og flinke kokker. Så maten er god. Naturlig nok ikke så stor meny. God beliggenhet.

Takk, Svein Erik B

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse fra start til slutt. Restauranten ligger i tilknytning til svalbard hotell, men dette er ingen vanlig hotell-restaurant.

Et spennende måltid, med lokale råvarer og en moderne innovativ tvist.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Kasper S
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Tunfisk og deilig
Ramen japansk suppe m kylling
Her får en mye ost

Hyggelig og liten resturat - flinke servitør som kan mye om maten de serverer og vinen deanbefaler

Hyggelig og folkelige priser på mat og drikke

Takk, Leif-Arne P
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Vi var tre par som spiste reinsdyr med god vin. Kjempegod mat og god behagelig service.
Forskjellig desserter som også smakte svært godt.

Takk, Ellen F
Anmeldt 23. juni 2018

Vi var en vennegjeng på 6 som tilbringe kveldens middag her. Vi hadde forrett,middag og dessert. Vi hadde forskjellige retter, fisk,supper,reinsdyr,risotto og dessert og alt smakte fantastisk. Servicen var på topp med en kjempehyggelig servitør. Menyen er ikke så stor men det trengs ikke da alt smakte så bra.Dette stedet anbefales .

Takk, Ronbirk

Reisende som så på Restaurant Polfareren, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Restaurant Polfareren? Del dine erfaringer!