“Anbefales”
Anmeldelse av Restaurant Polfareren

Restaurant Polfareren
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Longyearbyen
Beskrivelse: Byens nyeste hotell byr ikke bare på overnatting, men har også åpnet en moderne restaurant og bar. Menyen i restauranten er preget av det nordiske, fransk og asiatisk kjøkken. Om du ønsker å nyte noe godt i glasset, byr vi også på øl fra Svalbard Bryggeri og en utsøkt vinmeny. Ønsker du mer inspirasjon så anbefaler vi at du besøker oss.
Anmeldt 27. november 2018

God mat, god drikke og super hyggelige ansatte!
Vi spiste lokal torsk - og ringsel, et godt alternativ til de som ser etter noe annet enn biff og burger.

Takk for oss! :-)

Takk, Ingvild T

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi bestillte førrett til 2 som vart rikelig og gid og fersje varer. Hovedrett fisk og rebsdyr med tilbehør. Veldig gid smak og ferske produkter. Anbales. Ikke billig men god mat for pengern Høfflig personal

Takk, Silvia P
Anmeldt 11. september 2018

Hyggelig sted. Moderne stil. Hyggelig personale og flinke kokker. Så maten er god. Naturlig nok ikke så stor meny. God beliggenhet.

Takk, 239sveinerikb
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse fra start til slutt. Restauranten ligger i tilknytning til svalbard hotell, men dette er ingen vanlig hotell-restaurant.

Et spennende måltid, med lokale råvarer og en moderne innovativ tvist.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 204kaspers
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Tunfisk og deilig
Ramen japansk suppe m kylling
Her får en mye ost

Hyggelig og liten resturat - flinke servitør som kan mye om maten de serverer og vinen deanbefaler

Hyggelig og folkelige priser på mat og drikke

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Leif-Arne P

Reisende som så på Restaurant Polfareren, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Restaurant Polfareren? Del dine erfaringer!