“Nydelig hotell med en god restaurant”
Anmeldelse av Restaurant Polfareren

Restaurant Polfareren
Bestill bord
fre. 30.7.
20:00
Vurdert som nr. 2 av 20 Restauranter i Longyearbyen
Beskrivelse: Byens nyeste hotell byr ikke bare på overnatting, men har også åpnet en moderne restaurant og bar. Menyen i restauranten er preget av det nordiske, fransk og asiatisk kjøkken. Om du ønsker å nyte noe godt i glasset, byr vi også på øl fra Svalbard Bryggeri og en utsøkt vinmeny. Ønsker du mer inspirasjon så anbefaler vi at du besøker oss.
Anmeldt 8. februar 2019

Vår første middag på Svalbard ble inntatt her, da vi var så heldig å bo på dette stedet. Maten var god og vel tillagd, og vi fikk den godt presentert. Serveringspersonalet var flink til å tilby vin som passet til maten. Følte oss godt i vare tatt. Husk å book bord i tide, hadde gjerne grupper innom på middag( kveld). Anbefales

Dato for besøk: januar 2019
Takk, torillf2016

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Liten fin restaurant i flotte lokaler. Stedet kjører Svalbard stilen og du må derfor sette skoene ved inngangen når du kommer. Dette er svært koselig. Vi fikk henholdsvis torsk og reinsdyr. Begge deler smakte veldig godt, men reinsdyret stakk av med prisen for beste måltid denne kvelden. Fantastisk mørt kjøtt med spennende smaker fra alt på tallerkenen.

Takk, storgaardchristensen
Anmeldt 27. november 2018

God mat, god drikke og super hyggelige ansatte!
Vi spiste lokal torsk - og ringsel, et godt alternativ til de som ser etter noe annet enn biff og burger.

Takk for oss! :-)

Takk, Ingvild T
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi bestillte førrett til 2 som vart rikelig og gid og fersje varer. Hovedrett fisk og rebsdyr med tilbehør. Veldig gid smak og ferske produkter. Anbales. Ikke billig men god mat for pengern Høfflig personal

Takk, Silvia P
Anmeldt 11. september 2018

Hyggelig sted. Moderne stil. Hyggelig personale og flinke kokker. Så maten er god. Naturlig nok ikke så stor meny. God beliggenhet.

Takk, 239sveinerikb

Reisende som så på Restaurant Polfareren, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Restaurant Polfareren? Del dine erfaringer!