“Hyggelig atmosfære, god mat”
Anmeldelse av Restaurant Polfareren

Restaurant Polfareren
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Longyearbyen
Beskrivelse: Byens nyeste hotell byr ikke bare på overnatting, men har også åpnet en moderne restaurant og bar. Menyen i restauranten er preget av det nordiske, fransk og asiatisk kjøkken. Om du ønsker å nyte noe godt i glasset, byr vi også på øl fra Svalbard Bryggeri og en utsøkt vinmeny. Ønsker du mer inspirasjon så anbefaler vi at du besøker oss.
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og oppmerksom kelner. Pluss for brus som blir helt fra boks til glass ved bordet.
Reinsdyrtallerkenen var ikke så varm som forventet, men smaken upåklagelig. Litt lite potet/grønnsak i forhold til kjøtt.
Dessert hadde god smak, men var ubalansert med mye blåbær og lite is.
God presskannekaffe.

God mat-opplevelse, men nådde ikke til topps. Vil nok vurdere nytt besøk her, skulle turen på ny gå til Svalbard.

2  Takk, KnutVassbo
Svalbard Hotell, General Manager på Restaurant Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2021

Tusen takk for en kjempe fin tilbakemelding KnutVassbo! Vi setter stor pris på dine hyggelig ord. Vi tar til oss kommentarene dine. Du er varmt velkommen tilbake til oss. Vi håper at vi da kan nå helt til topps. Håper at vi sees igjen!

Mvh,
Hotellsjef Martine

Anmeldt 14. mai 2021

Når man bor på Hotell Polfareren er det lettvint med restaurant i samme bygning. Pent lokale. Betjeningen var smilende og servicen god. Menyen var litt knapp, ikke så veldig mye å velge i mellom

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, WWL50
Svalbard Hotell, General Manager på Restaurant Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2021

God dag WWL50

Takk for at dere tatt tid å skrive en tilbakemelding til oss. Vi er glade å høre at dere hadde en herlig opplevelse på restaurant Polfareren og at servicenivået var opp til standard.

Håper vi får anledningen til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med ønske om en fortsatt fin dag!

Beste hilsen,
Team Restaurant Polfareren

Anmeldt 17. mars 2021 via mobile enheter

Fin meny med gode retter. Ramen og risottoen var veldig godt.
Utrolig hyggelig personale og trivelig sted. Godt utvalg på drikkemenyen. Blåbær sorbet til dessert var en fin avslutning.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, aleandrab
Svalbard Hotell, Marketing på Restaurant Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2021

Hei Aleandra,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det gleder oss å høre at både matopplevelsen, servicen og atmosfæren falt i smak.

Med ønske om en fortsatt fin dag!

Beste hilsen,
Team Restaurant Polfareren

Anmeldt 2. januar 2021 via mobile enheter

...dårlig dagsform?
I utgangspunktet mange gode og spennende smaker, men det ble litt for mange unøyaktigheter for meg. Gulrøtter som burde vært kokt en 1/2 time kortere, reinsdyr som burde fått noen gr. til, så det hadde blitt litt mindre tyggemotstand, litt ferskere olje på frityren osv.
Veldig nærme full score, men helheten ble trukket ned av bom på småting. Og ofte er det småtingene som gjør en forskjell.
Satser på at det var dårlig dagsform for her er det potensialet!

Bra viner!

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Ttrond
Svalbard Hotell, Servitør på Restaurant Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2021

He Trond,

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og beklager at vi ikke nådde helt opp til dine forventninger.
Vi håper å få ønske deg velkommen ved en annen anledning til vår restaurant.

Med vennlig hilsen Team Restaurant Polfareren

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og spennende meny. Veldig bra laget og presentert. Prisene var egentlig lave i forhold til kvaliteten. Det som trekker litt ned er lokalene til tross for flott obligatorisk isbjørn på veggen.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 427julienp
svalbardhotell, General Manager på Restaurant Polfareren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2020

Hei Julien,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Det er veldig fint å høre at du var fornøyd med det som ble servert og at menyen var spennende.

Du er alltids velkommen tilbake en annen gang!

Med vennlig hilsen
Polfareren Team

Reisende som så på Restaurant Polfareren, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Restaurant Polfareren? Del dine erfaringer!