Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
eDreams
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt, men rent og fint.Hyggelig og imøtekommende personale. Frokost et helt greit. Det ble litt rør rundt middag da det viste seg at vi ikke hadde bestillt bord til 7, men middag for 7 personer og vi ikke kunne sitte samlet. Maten i seg selv var god.

Takk, Gunnar B
Anmeldt 9. november 2020

Restaurant vinterhagen, var super koselig, med levende planter og utstillinger. Deilig atmosfære. Vi bestilte indrefillet av rein, det var mørt og tilberedt til perfeksjon. Et av de beste måltider vi noen gang har spist. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, J3671KAcamillal
Anmeldt 1. oktober 2020

Bodde 2 netter på Mary Ann`s Polarrigg..Vi bestilte Suiten..Stort flott rom..Og flott Bad med massasjebad..Andre gang vi bor her..Hyggelig betjening..Kort vei til Byen..Og en Deilig Frokost hver morgen..En god start på dagen i Vinterhagen..Rent og pent på rommet..Her er det bra å bo..

Romtips: Vi bodde på Suiten...Utsikt inn mot byen...Ingen støy
Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, gunnarhenriksen
Anmeldt 13. mars 2020

Første gangs tur til Svalbard. Mary-Anns er en hybrid mellom vandrehjem og hotell. Flott restaurant med en utmerket meny til gode priser. Kvaliteten på maten var helt utrolig ! Aldri smakt så god hvalbiff, selbiff eller reinsdyr før! God frokost buffe med godt utvalg. Hvis du ikke ønsker å kjøpe mat så har de kjøkken som du kan bruke selv, med kjøleskap osv. Vi hadde rom med delt bad på gangen, noe jeg var svært skeptisk til. Men veldig godt renhold og flotte bad uten slitasje. Savnet morgenkåpe som jeg kunne gått med til fra badet. Flere bad på få rom, så kapasitet var aldri et problem. Meget hyggelig betjening og svært hjelpsomme. Mary-Anns ligger svært nære "sentrum" noe som gir 3-5 min gange til f.eks Lompen senteret. Vi stor koste oss både med rommet og restaurante. Vi kommer nok tilbake til denne plassen i fremtiden !

Romtips: Ta med morgenkåpe hvis du har rom med delt bad !
Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, Anders P
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Koselig sted med forsåvidt enkel standard. Rent og pent på rommet, i fellesareal og i restauranten. Praktisk med felleskjøkken hvor man har mulighet til å lage egen mat dersom man ønsker det. Utrolig koselig å spise frokost og middag med den vakreste utsikten fra vinterhagen. Spiste selbiff i restauranten som smakte godt og var pent anrettet. Hit ønsker vi å komme tilbake

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, DokkenT
Polarriggen, Front Office Manager på Mary-Ann's Polarrigg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2019

Hei DokkenT! Tusen takk for fantastisk anmeldelse! Vi håper å se dere igjen på Polarriggen!