Bra pub!

Vi tok en tur innom puben for å ta et glass vin og sjekke ut stedet. En kul pub med god stemning... les mer

Anmeldt i dag
glennis38
Skien, Norge
Besøk april 2019

Et besøk på Karlsberger pub starter med å bli fascinert av utvalget og deretter studere hva som... les mer

Anmeldt 2 uker siden
598einarw
Oslo, Norge

Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Karlsberger bar har et fantastisk utvalg av drikkevarer. Siden min interesse er whisky, var det dette utvalget som imponerte mest. Synd at man ikke kan få smakt alle...

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, steinolavr
Kristin M, Public Relations Manager på Karlsberger Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2018

Hei Stein Olav og takk for tilbakemelding! Du må bare komme nok ganger, så er du snart gjennom sortimentet! Alt godt fra alle på KB

Anmeldt 12. april 2018

Dette er ikke den største puben men utvalget av sprit er enormt. Det er flere hyllemeter med cognac enn jeg kan huske å se noe annet sted.

Takk, lb1bf
Kristin M, Public Relations Manager på Karlsberger Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2018

Tusen takk for tilbakemeldingen din!

Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

En pub du må innom når du er i Longyearbyen, her er det et fantastisk utvalg med drikkevarer, rett og slett hyllemeter på hyllemeter. Da vi var der ble spilt behagelig musikk, ikke for høyt. God og lun stemning. Et godt sted for å varme seg og kanskje møte nye mennesker.

Takk, 925elinj
Kristin M, Public Relations Manager på Karlsberger Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2018

Tusen takk for din tilbakemelding! Håper å se deg igjen på KB snart.

Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt stedet. Kjekk pub med stort drikkevare utvalg. Vi bestemte oss for Spitsbergen IPA og Blonde.

Takk, adnilalice

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Bestemte oss for å stikke innom her på en anbefaling.
Kvelden vi var der var det bokkveld med Jørn Lier Horst.
Det er ikke så stort her.. Men det er litt av sjarmen.

Anbefales å ta turen innom her.

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, Daniel B
Kristin M, Public Relations Manager på Karlsberger Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2017

Hei Daniel, takk for din anmeldelse. Vi håper å se dere tilbake ved annen anledning. Alt godt fra alle på KB