Pub

Her likte vi oss veldig godt. Kjekk kar i baren som husket oss og kunne fortelle litt om... les mer

Anmeldt 12. juni 2021
MariaH1706
Pub

Anmeldt 4. desember 2020
MariaH1706

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk utvalg av whiskey. Lokalene er stilfulle og relativt romslige. Imøtekommende betjening med gode kunnskaper.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, tormorteng
Kristin M, Public Relations Manager på Karlsberger Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Karlsberger bar har et fantastisk utvalg av drikkevarer. Siden min interesse er whisky, var det dette utvalget som imponerte mest. Synd at man ikke kan få smakt alle...

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, steinolavr
Kristin M, Public Relations Manager på Karlsberger Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2018

Hei Stein Olav og takk for tilbakemelding! Du må bare komme nok ganger, så er du snart gjennom sortimentet! Alt godt fra alle på KB

Anmeldt 12. april 2018

Dette er ikke den største puben men utvalget av sprit er enormt. Det er flere hyllemeter med cognac enn jeg kan huske å se noe annet sted.

Takk, lb1bf
Kristin M, Public Relations Manager på Karlsberger Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2018

Tusen takk for tilbakemeldingen din!

Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

En pub du må innom når du er i Longyearbyen, her er det et fantastisk utvalg med drikkevarer, rett og slett hyllemeter på hyllemeter. Da vi var der ble spilt behagelig musikk, ikke for høyt. God og lun stemning. Et godt sted for å varme seg og kanskje møte nye mennesker.

1  Takk, 925elinj
Kristin M, Public Relations Manager på Karlsberger Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2018

Tusen takk for din tilbakemelding! Håper å se deg igjen på KB snart.

Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt stedet. Kjekk pub med stort drikkevare utvalg. Vi bestemte oss for Spitsbergen IPA og Blonde.

Takk, adnilalice

Takk for hyggelig tilbakemelding!