Verdt og ta for og bli kjent

Anmeldt 23. juli 2021
Amund G
Moss, Norge
Utrolig flott guidet tur med Viggp

Anmeldt 1. mars 2020
bentejnf
Bodø, Norge

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde Cato som guide. Veldig fornøyd med turen. Fornøyd med informasjonen han hadde. Og vi hadde denne turen første dagen her. Anbefaler og ta denne turen og bli kjent.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Amund G
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Virkelig verdt å ta denne turen. Fikk sett alt som var å se i Longyearbyen. Utrolige flinke Viggo som fortalte alt som var verdt å vite med mye ispedd humor. Flere stoppesteder for å ta bilder. Anbefales

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, bentejnf
Anmeldt 29. januar 2020 via mobile enheter

Vi bestilte tur en dag i forveien. Viggo møtte opp kl 16:00. Så begynte en fantastisk guidet tur. God historie om Svalbard, fra traktater til Skatt og jobb. Han førte oss til fine steder å ta bilder fra. Opplevelsen vi sitter å ser tilbake på var topp. Tok beltebil tur i går, det var en nedtur, og dyrt. 2 timer med Viggo var verdt hver krone. Hilsen fra Alvdal og Sandefjord.

Dato for opplevelse: januar 2020
3  Takk, Brussels188644
Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

Bestilte denne turen i siste liten da en annen tur ble avlyst. Personale er raske med å svare på det du lurer. On time alltid!
Longyearbyen i et nøtteskall med Viggo (guiden vår) var en fantastisk og uforglemmelig tur. -19 grader ute, mens bussen var varmt og godt.
Turen tok to timer med stopp for fotografering med fin utsikt. Viggo forteller historier om byen, lokalmiljøet, forskning og geologiske forhold på en artig måte.
Første man bør gjøre når en reiser til Svalbard! Anbefales!

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, vinthujahl
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Hyggelig sjåfør bragte oss fra flyplassen og inn til sentrum. Prisen var overkommelig, 75 kr. Det tok litt tid før vi kom oss avgårde, etter svært lang tid på billettering. Sjåføren informerte godt innover mot sentrum.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, travelmann3