Expedia.comUSD 288
eDreamsUSD 267
Orbitz.comUSD 288
ZenHotels.comUSD 287
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Kjempe greit hotel, flott beliggenhet. Hyggelig betjening. Frokost var helt ok med greit utvalg. Flybussen stopper rett på utsiden så transport er ingen hindring. Kanskje litt små rom, men helt ok for et par.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 591johnnyp
Svalbard H, Front Office Manager på Svalbard Hotell The Vault, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei Johnny P,

Så hyggelig å høre at dere er fornøyde med oppholdet, betjeningen og den servicen vi gir til våre gjester. Vi setter stor pris på å høre tilbake fra gjester.

Om dere befinner dere i Longyearbyen en dag i fremtiden, så håper vi å se dere igjen.

Beste hilsninger fra

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell som hadde alt det jeg trengte. Rommet var lite, men stort nok for en person. Det var rent overalt. Veldig hyggelig og hjelpsom betjening både de som rengjorde rommene og de som betjente resepsjonen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Elin E
Svalbard H, Front Office Manager på Svalbard Hotell The Vault, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei Elincath,

Så hyggelig å høre at du var fornøyd med hotellet og servicen vi gir til våre gjester.
Om du befinner deg på Svalbard i fremtiden, så er du velkommen tilbake til oss.

Best hilsninger

Anmeldt 18. september 2018

Vi hadde en langhelg i Longyearbyen og tok inn på dette hotellet. Rommene var små med begrenset plass til klær og utstyr. Det var ingen garderobeskap eller andre innretninger med skuffer, kun 12 knagger og to kleshengere. Renholdet på rommet var det ikke noe å si på, rommet var rent og fint. Beliggenheten til hotellet er også meget bra, kort vei til hovedgata i Longyearbyen. Av andre positive ting som må trekkes fram er at hotellet har meget gode senger, jeg har aldri før hatt en så god seng på et hotell. Frokosten var god med et godt utvalg. Betjeningen var hyggelig og imøtekommende. Med unntak av den begrensede garderobeplassen på rommet, så er dette et hotell som kan anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Fjellkallen
Svalbard H, Front Office Manager på Svalbard Hotell The Vault, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Kjære Fjellkallen,

Tusen takk for din tilbakemelding etter oppholdet ditt hos oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger slik at vi kan forbedre oss for fremtidige gjester. Vi er glade for at dere trivdes på hotellet, og at dere er totalt sett fornøyde med både service, senger og beliggenheten. Når det kommer til mer oppbevaringsplass på hotellrommene, så er dette noe vi arbeider med å finne en god løsning på.
Om dere befinner dere i Longyearbyen i fremtiden, så håper vi å se dere igjen hos oss.

Beste ønsker om en fin vinter fra Svalbard Hotell | The Vault.

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet er Longyearbyens nyeste og åpnet i februar 2018. Hotell og lobby er designmessig flotte. Interiørmessig er det helt tydelig satset på elementer av design. Disse blir litt avkledd når de ikke alltid er like gjennomførte. Dette er selvfølgelig en subjektiv betraktning, og i det store og hele fremstår hotellet lekkert, moderne og gjennomført.

Plasseringen er svært sentral, midt i Longyearbyen, og nært til alt.

Flott og enkel frokostsal med smakfull buffet. All betjening på hotellet er smilende og hyggelige, og servicemindede.

Vi hadde et dobbeltrom. Grei størrelse på rom og bad i seg selv. Om jeg skal trekke for noe er det at det var litt for lite plass til alt turtøy og utstyr man av naturlige årsaker har med til et sted som Svalbard. På badet var det også noe begrenset plass for toalettartikler for to personer.

I sum er Svalbard hotel The Vault et flott og nybygget hotell, med hyggelig betjening, som leverer kvalitet, og er verdt et besøk. Eneste trekk er for lite plass til klær og utstyr.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, ArcticKim
Svalbard H, Front Office Manager på Svalbard Hotell The Vault, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Kjære ArcticKim,

Tusen takk for at du har tatt deg tiden til å skrive en så fin og detaljert beskrivelse av ditt opphold hos oss. Det setter vi stor pris på.

Vi er alltid glade for å høre tilbake fra gjester, og vi håper at dere ønsker å velge oss igjen om dere kommer tilbake til Svalbard.

Ønsker dere en fortsatt god sommer.

Beste hilsninger fra

Anmeldt 24. april 2018

Dette hotellet er helt nytt (februar 2018). Veldig gode senger, rent og ryddig og nytt. Kjempegod frokost, som ga et godt grunnlag til lange turer i naturen. Det eneste vi savnet var bedre garderobeløsninger på rommet. Vi hadde med tykke vinterklær, flere lag, som vi ikke fikk hengt opp skikkelig da det bare var 2 hengere. Koffertene ble liggende på gulvet og gulvplassen ble dermed begrenset slik at det ble trangt. Her kunne man ha funnet bedre løsninger. Savnet også hylle på badet til oppbevaring av toalettsaker. Så alt i alt - veldig bra hotell, men kunne tenkt på yttertøy og oppbevaring av dette.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, tvt2018
Aina M, Front Office Manager på Svalbard Hotell The Vault, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2018

Hei tvt2018,

Tusen takk for at du har skrevet en hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Det er alltid viktig å høre fra gjester, slik at vi kan forbedre oss for fremtidige gjester. Skal ta med meg tilbakemeldingene du nevner her.

Vi håper å kunne ha dere som gjester en gang i fremtiden. :)

Med vennlig hilsen,
Svalbard Hotell Teamet!