Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
ZenHotels.comUSD 273
Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Anbefaler dette stedet på det varmeste. Betjeningen er alltid blide og hyggelige, så her føler du deg hjemme.
Frokosten er enkel, men mer en bra nokk. Frokostbordet ser alltid flott og innbydende ut.
Renholdet på stedet er meget bra. Kommet helt sikkert tilbake.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, torbj_rnh398
gjestehuset102, General Manager på Gjestehuset 102, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2019

Tusen hjertelig takk for tilbakemelding.

Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

jeg var der for to netter. Fornøyd med oppholdet. Rent wc/bad selvom det var mange som delte den. Enkel og smakfull frokost. Du får kjøpt suvenirer, og enkel snacks og drikke. hjelpsomme og hyggelig personale!

Dato for oppholdet: mars 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, vinthujahl
gjestehuset102, Receptionist på Gjestehuset 102, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mars 2019

Hi vinthujahl,

Thank you for taking the time to write us your feedback. We would be happy to accommodate you again some time in the future!

Best Regards,
Angie

Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

Personalet var imøtekomande og vennleg, rom og fasilitetar var reine og det vart servert enkel og god frukost. Vi budde i to dobbelrom, med vask, men fellesbad. Der var det reint og alltid varmt vatn. Huset står på pålar som permafrosten har flytta på, så huset er noko skeivt, men sjarmerande. Koseleg plass. Fin tv stue der ein kan kome i prat med andre reisande. Bra og reint felleskjøken der ein kan lage eigne måltid.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 806eirikf
Gjestehuset102, Front Office Manager på Gjestehuset 102, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2019

Takker så mye for tilbakemelding, koselig som vanlig!

Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Gjestehuset 102 er et hyggelig og uformelt overnattingssted. Her har man tatt vare på historien, og gamle tradisjoner.

En kommer lett i kontakt med andre hyggelige gjester fra alle verdensdeler, gjennom felles frokost og felles oppholdsrom, slik det var før i tiden.

Flott beliggenhet øverst i Nybyen med super utsikt i stille og fredlige omgivelser

God service, godt alternativ til ett ordinært hotell

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 970finns
Gjestehuset102, Front Office Manager på Gjestehuset 102, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2018

Tusen takk for tilbakemelding.

Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Enda et flott opphold på Gjestehuset 102. Vi var 5 kompiser som bodde 5 døgn der i mars 2018. Vi er ute på scootertur hver dag, fra morgen til kveld og ønsker å holde bokostnadene nede. Gjestehuset 102 tilbyr oss akkurat det vi trenger: praktiske rom, gode senger, gode dusj muligheter, godt renhold og god frokost. Dette til en veldig god pris. Jeg har 9 tidligere opphold på 102 og kommer garantert tilbake neste år.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, 742stigc
Gjestehuset102, Front Office Manager på Gjestehuset 102, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2018

Stig,
Dere er hjerteling velcommen igjen og igjen!
Fantastisk beskrivelse av Gjestehuset 102!
Takk for det.