“Beste sjappa!”

Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. oktober 2017

Huset burde bli en Wes Anderson film <3

Maten, vinen og servicen var fantastisk!
Velg full tasting meny og vinpakke.

Takk, LimitaLunde
HusetSvalbard, Booking Agent på Huset Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2017

Tack för er review av Huset Restaurant!
Super kul att höra att ni hade en bra kväll på Huset och att ni tyckte att vår Nordiska Smaksmeny och vinpaket var fantastiskt. Jag skall framföra era trevliga ord till både kök och service! Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka till Huset!
Vänliga hälsningar,
Cecilia - Huset

Anmeldt 23. august 2017

En svært deilig opplevelse. Mat og vin var av høyeste klasse. Suveren service. Vi var dessverre ikke her ved forrige besøk på Svalbard. Det angrer vi på. Litt å gå langs veien, men verdt hvert steg. Kommer nok tilbake.

Takk, androx1
HusetSvalbard, Booking Agent på Huset Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2017

Tack för att ni tog er tiden att skriva en review om Huset Restaurant!
Jätte kul att höra att ni hade en trevlig kväll hos oss på Huset och att ni tyckte mat, vin och service var suverän! Jag ska framföra era fina ord till kök och service och så hoppas vi att få välkomna er tillbaka till Huset i framtiden!
Vänliga hälsningar,
Cecilia

Anmeldt 19. august 2017

På tur til Svalbard ? Huset må besøkes ! Ser ut som et fengsel fra utsida, men så utrolig bra på innsida. Restaurant, vinkjeller, bar, nattklubb...... Vi var der med en gruppe, og fikk en kjempedeilig gryte med kjøtt. Hyggelig betjening og god service. Ikke noe å lure på :-)

Takk, Sigmund A
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Nok et god måltid på Huset Bistro. Gode smaker med utsøkte råvarer. Profesjonelt personalet som er imøtekommende og serviceinnstilte. Tilpasser menyen for barn som er et stort pluss! Innslag av lokale råvarer på menyen med både selkjøtt og rein. Spiste en spennende forrett med kremet blomkålsuppe med røkt makrell og ramsløk. Fantastisk kombinasjon!! Hovedretten med reinsdyrgryte hadde god fylde, kraftig kjøttsmak og var godt krydret. Anbefales. Kommer gjerne igjen.

1  Takk, Per F
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Smakløs pølse med posesurkål var skikkelig nedtur og minnet om veikro. God dessert og suppe med røkt makrell bedret inntrykket. Kvelden før fikk vi feil vin og ingen unnskyldning.
Nei, dette er for dårlig, flere bedre spisesteder bør besøkes før Huset.

Takk, roy1948

Reisende som så på Huset Svalbard, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Huset Svalbard? Del dine erfaringer!