“Hyggelig servitør”

Vurdert som nr. 4 av 20 Restauranter i Longyearbyen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Spiste hamburger - som er Longyearbyens beste burger, uten tvil!! Hyggelig servitør - som bringte mine tilbakemelding om god mat direkte på kjøkkenet, hyggelig!! Fikk også en omvisning i vinkjelleren.

Takk, NarvN
HusetSvalbard, Kundeansvarlig på Huset Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2019

Hej,

Tack för en fin recension av vår Bistro!
Jag skall framföra dina trevliga ord till både kök och service!

Ha en fin dag vidare!

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Spiste middag her med en større gruppe. Maten var god og i store mengder. Lekert interiøret som spiller på historien til stedet. Savnet noen flere matstasjoner da det ble i overkant lang tid å vente og heller dårlig køkultur etter noen glass med vin. Absolutt et sted å besøke

1  Takk, anncharl0ttm
HusetSvalbard, Kundeansvarlig på Huset Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Hej Ann,

Tack för er recension av Huset 2 etage, trevligt att höra att maten var god samt.

Vi jobbar ständigt med att utveckla oss & jag vill tack för informationen.

Ha en fin dag & hjärtligt välkomna tillbaka till oss på Huset.

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Utrolig spesielle retter med drikker som passer perfekt til maten. Kelner har god kunnskap om maten, vinene og kommer gjerne med en god lokalhistorie til retten i tillegg.
Vi hadde 12 retter med 7 glass med vin til (en øl og en akevitt). Jeg ble sprekkmett.

Takk, 732liinas
HusetSvalbard, Kundeansvarlig på Huset Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hej Lina

Tack för er recension av Huset Restaurant & hoppas att ni hade en fantastisk bröllopsdag!

Super kul att höra att ni hade en bra kväll på Huset och att ni uppskattade vår Nordiska smaksmeny och vinpaket.
Jag skall framföra era trevliga ord till både kök och service!

Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka till Huset!

Mvh Maria - Huset

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Her var det mange smaker og de var vel satt sammen. Engasjement gikk fra null til hundre, så fort maten skulle serveres. Dette var spennende. Vi hadde en ni-retters, hvor 7 av 9 retter, var helt fantastiske på smakskombinasjoner! Vi fikk en tur ned i vinkjelleren, her ble vi skuffet over hvor lite den kvinnelige ansatte hadde av kunnskap til vinen på Huset. Moro å ha vært der, men skulle gjerne hatt litt mer innsideinformasjon om noe av vinen der.

1  Takk, 18Marens

Hej Maren,

Tack för er recension av Huset Restaurant!

Kul att höra att ni hade en bra kväll på Huset och att ni uppskattade vår Nordiska smaksmeny.
Jag får beklaga om ni inte fick tillräckligt med information under er tur i vinkällaren.

Tack för feedback, den är viktig för vår utveckling!

Anmeldt 17. september 2018

Var på Huset og spiste på Bistroen. Dette er et uformelt sted med god mat til greie priser. Ble tatt imot av en hyggelig servitør som gjorde sitt for at vi skulle føle oss velkommen. Menyen var grei og maten var velsmakende. Stedet har et meget godt utvalg av vin og en helt unik vinkjeller. Huset har også en egen restaurant som er mer eksklusiv med et høyere prisnivå. Bistroen anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Steinar H
HusetSvalbard, Kundeansvarlig på Huset Svalbard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hej Steinar,

Tack för en fin recension av vår Bistro!
Jag skall framföra dina trevliga ord till både kök och service!

Mvh Maria - Huset

Reisende som så på Huset Svalbard, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Huset Svalbard? Del dine erfaringer!