“Ikkje 100% match denne gongen”
Anmeldelse av Huset

Huset
Vurdert som nr. 4 av 14 Restauranter i Longyearbyen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fine lokaler og interiør. God service. God forrett, men hovedretten var ikkje 100%. Reinsdyrpølsa var for kraftig for vår smak. Fisk (ørret) smakte litt lite.
I forhold til pris og forventning blir det 4/5. Ser likevel ikkje bort frå at eit nytt besøk kunne blitt aktuelt med nye hovudrettar, for det virka som om kjøkkenet hadde god kontroll på gastronomien. Mulig det ikkje passa heilt med vår smak denne gongen?

1  Takk, KnutVassbo
HusetSvalbard, Kundeansvarlig på Huset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hej Knut,

Tack för din recension av vår a la carte meny och lokaler.

Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva ner dina synpunkter, era åsikter är viktiga för oss och bidrar till att vi utvecklas.

Hoppas vi får chansen att välkomna er tillbaka till oss på Huset!

Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

En stor takk til guidene Kristin Eriksson og Sigurd Vangberg Vaadal for sikring og turfølge fra Ekmannsfjorden over Trollheimen frem til Ny Ålesund.

10 poeng for sosiale ferdigheter, isbre- og isbjørn sikring :-)

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ivarn2015
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

En helt utrolig flott restaurant like utenfor sentrum . Bestilte smaks meny + vin pakken . Vi fikk alt fra jordskokk suppe, ishavsrøye, kveite, rype, reinsdyr osv osv vinen passet perfekt til . Servicen var super bra og kvalitet på maten var tipp topp .

1  Takk, 848nadiao
HusetSvalbard, Kundeansvarlig på Huset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2021

Hej Nadia!

Tack för er recension av Huset!

Trevligt att höra att ni hade en fin kväll på Huset och att ni tyckte om vår Nordiska Smaksmeny & vinpaket.

Jag ska framföra dina trevliga ord till både kök och service!

Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka till Huset!

Med vänlig hälsning Maria - Huset

Anmeldt 14. mai 2021

Sentralt beliggende lokale med god atmosfære. Betjening som er hyggelig og serviceinnstilt. Menyen er variert, de har solid mat, uten for mye fiksfakseri. Godt utvalg av drikke til maten. Kommer gjerne tilbake ved nytt besøk i Longyearbyen

1  Takk, WWL50
Anmeldt 24. april 2021 via mobile enheter

Supergod service, utrolig vinkjeller. A la carte menyen var såder, litt skuffet men alt i alt en fin kveld

1  Takk, Trude Strøm S

Hej Trude,

Tack för din recension, vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva ner dina synpunkter!
Era åsikter är viktiga för oss och bidrar till att vi utvecklas.

Vi hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka till Huset för en bättre upplevelse!

Med vänlig hälsning Maria - Huset

Reisende som så på Huset, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Huset? Del dine erfaringer!