“Nydelig mat og behagelig service”
Anmeldelse av Huset

Huset
Vurdert som nr. 4 av 14 Restauranter i Longyearbyen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og atmosfære i historisk bygning. Vi bestilte tre retters middag, og alt var smakfult og godt. Servitør var hyggelig og pratsom, hadde gode lokalkunnskap og fortalte om stedet. Anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, MariaKristiansen
HusetSvalbard, Marketing på Huset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei Maria!

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det gleder oss å høre at både vertskapet og rettene sto til forventningene og at det ble en god totalopplevelse.

Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake!

Beste hilsen
Team Huset

Anmeldt 17. august 2021

Inntok nordisk smaksmeny.
Tjuvstartet med noen bobler som traff 100% - pluss litt reinsdyrkjøtt som fingermat.
Resten av menyen var en fest. Må nevnes at vi tok vinmenyen til dette og fikk fantastisk oppfølgning av en meget kunnskapsrik sommelier. Vinene traff 100% til de ulike rettene.
Min favoritt ble en smaksopplevelse uten sammenligning: Kongekrabbe med tindved og estragon.
en hvile rett med grønnkålskum var ikke til å tro.
Vanskelig å vende tilbake til hverdagens retter - men må prøve..

Takk, oeivindo

Hei Øivind!

Fantastisk lesning og tilbakemelding, tusen takk. Veldig hyggelig å høre at rettene i kombinasjon med vinmenyen ble en fulltreffer og at dere satt pris på god oppfølging fra vår dyktige sommelier.

Vi håper det frister til gjentakelse og ønsker dere en riktig fin høst!

Beste hilsener
Team Huset

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fine lokaler og interiør. God service. God forrett, men hovedretten var ikkje 100%. Reinsdyrpølsa var for kraftig for vår smak. Fisk (ørret) smakte litt lite.
I forhold til pris og forventning blir det 4/5. Ser likevel ikkje bort frå at eit nytt besøk kunne blitt aktuelt med nye hovudrettar, for det virka som om kjøkkenet hadde god kontroll på gastronomien. Mulig det ikkje passa heilt med vår smak denne gongen?

1  Takk, KnutVassbo
HusetSvalbard, Kundeansvarlig på Huset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hej Knut,

Tack för din recension av vår a la carte meny och lokaler.

Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva ner dina synpunkter, era åsikter är viktiga för oss och bidrar till att vi utvecklas.

Hoppas vi får chansen att välkomna er tillbaka till oss på Huset!

Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

En stor takk til guidene Kristin Eriksson og Sigurd Vangberg Vaadal for sikring og turfølge fra Ekmannsfjorden over Trollheimen frem til Ny Ålesund.

10 poeng for sosiale ferdigheter, isbre- og isbjørn sikring :-)

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ivarn2015
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

En helt utrolig flott restaurant like utenfor sentrum . Bestilte smaks meny + vin pakken . Vi fikk alt fra jordskokk suppe, ishavsrøye, kveite, rype, reinsdyr osv osv vinen passet perfekt til . Servicen var super bra og kvalitet på maten var tipp topp .

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, 848nadiao
HusetSvalbard, Kundeansvarlig på Huset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2021

Hej Nadia!

Tack för er recension av Huset!

Trevligt att höra att ni hade en fin kväll på Huset och att ni tyckte om vår Nordiska Smaksmeny & vinpaket.

Jag ska framföra dina trevliga ord till både kök och service!

Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka till Huset!

Med vänlig hälsning Maria - Huset

Reisende som så på Huset, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Huset? Del dine erfaringer!