Flotte høst farger, flott liten by, veldig god mat. Hjelpsomme og gode fortellere av fastboende

Flott spesiell natur, flotte høst farger, gode tur områder og hjelpsomme fortellende... les mer

Anmeldt 22. september 2021
562marianneb
En museum for de fleste.

En fin museum hvor vi lærte mye om Svalbard. Det var mange spennende artifakter vi kunne se på og... les mer

Anmeldt 22. august 2021
Arne N
Bergen, Norge
Les alle 1 302 anmeldelsene

Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Det av god tid, interessant. Bestill gaid for å få Max utbytte. Vi kom 45 min før det stengte. Skulle hatt mere tid .

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, Linda S
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Mye god informasjon om livet på Svalbard. Flott utstilling med mye å se på. Alt fra dyr, ting som ble brukt til fangst og mye å lese. Du må regne med å bruke ca.2 timer på dette besøket

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, bentejnf
Anmeldt 29. januar 2020 via mobile enheter

Et must å besøke. God informasjon om Svalbard. Nyttig kunnskap å få med seg historisk og nåtid. Fin info om sjølivet rundt og fangstmetoder for jegere. Anbefales.

Dato for opplevelse: januar 2020
2  Takk, Brussels188644
Anmeldt 30. desember 2019

Veldig bra museum om Svalbards historie, med gruve drift og dyreliv.
Ikke for dyrt, god atmosfære lett og gå rundt der.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, jonnyj227
Anmeldt 4. november 2019

litt om næring i gamle gamle dager og i nyere gamle dager. litt om natur og veldig interessant om mikrolivet i havet ved iskanten!

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Arildissimo